AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Har aldri vært gravid før, og etter å ha lest meg opp ser jeg at det er en tonn av graviditetstegn og at hva man evt får er veldig individuelt! For min del tok jeg eggløsningstest for ca en uke siden og hadde sex to ganger ved denne tiden. Er forberedt på at ting kan ta tid, men er jo veldig spent. Har i tillegg fått beskjed av gynekolog for at jeg mest sannsynlig har lett for å bli gravid. Jeg gikk på p-piller i over 10 år før jeg nå sluttet og fikk eggløsning etter ca 2 uker. En ting jeg merker som har skilt seg veldig ut den siste uken, er at jeg i går, og lørdag hadde veldig smerter i magen, følte meg veldig oppblåst og fikk ekstreme stikkende smerter noen ganger særlig ved bevegelse eller berøring. Det føltes ut som det hovedsakelig satt nederst i magen og jeg slet med å sove den ene natten pga smerter. Det skal sies at jeg generelt har mye mageproblemer pga irritabel tarm og er mye oppblåst, men denne smerten og følelsen var ny for meg. I tillegg så har jeg merket at jeg er unormalt våt, sånn helt ut av det blå. Kan plutselig være helt våt i trusa, og merker det veldig når jeg tørker meg osv. Det er ikke noe typisk utflod med farge og lukt, men helt gjennomsiktig og litt typisk våthet som ved sex, rundt eggløsning osv... Er det noen som har hatt liknende opplevelser og kan dette isåfall bety at man er gravid? ikke sikker på om man i det hele tatt kan merke noe så tidlig etter eggløsning 🙂 Tenker det er lurt å avvente graviditetstest før ventet menstrasjon som er om ca en uke.. men er jo veldig spent da 😄 Anonymkode: bc8e3...582
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Dette har ingenting med graviditet å gjøre. Anonymkode: bb95e...857
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg testet positivt i forrige uke. Merket også magesmerter og økt utflod i uken før jeg testet. Og mye luft i magen, ja. Merket i tillegg røde kinn og forhøyet kroppstemperatur i uken frem mot positiv test. Måtte også tisse oftere. Ønsker deg lykke til! Anonymkode: 8d301...dbd 1
Crossfitter Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg testet positivt i forrige uke. Merket også magesmerter og økt utflod i uken før jeg testet. Og mye luft i magen, ja. Merket i tillegg røde kinn og forhøyet kroppstemperatur i uken frem mot positiv test. Måtte også tisse oftere. Ønsker deg lykke til! Anonymkode: 8d301...dbd Endret 5. oktober 2020 av Crossfitter 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Symptomene mine er også ganske vage fremdeles. Har følt sterkere symptomer i prøveperioder tidligere, faktisk Jeg testet positiv på både tidligtest og vanlig test 12 dpo, to dager før ventet mens. Anonymkode: 8d301...dbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå