AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Del Skrevet 5. oktober 2020 Testet nettopp med en strimmel fra Normal. Har prøvd de mange ganger før, aldri fått skygge. Men idag, 9 dpo ser jeg en veldig svak strek. Ser dere den? Og hva slags erfaring har dere med strimler fra Normal? Anonymkode: 6ba6e...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Del Skrevet 5. oktober 2020 Funket fint hos meg. Testet først ved ikm da Anonymkode: 01292...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 5. oktober 2020 #3 Del Skrevet 5. oktober 2020 Dårlig erfaring med dei. Det er på ein måte eit "hakk" der som slår ut sjølv om man ikkje er gravid. Men det er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jeg har brukt to pakker tidligere. Aldri fått noe skygge. Ser den hakken du nevnte. Men den er grålig. Mens den streken på testen min er mer rødaktig. Bare veldig lys. ts Anonymkode: 6ba6e...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ser farget strek Anonymkode: babb1...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Del Skrevet 5. oktober 2020 Kjøpte en ny pakke. Tok nettopp en test. Bittelitt mørkere farge siden jeg ikke har drukket på 3t. Anonymkode: 6ba6e...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vin_fruen Skrevet 5. oktober 2020 #7 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ser strek ja ☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrue8 Skrevet 5. oktober 2020 #8 Del Skrevet 5. oktober 2020 Definitivt positiv! Normal sine tester er veldig dårlige. Tipper du får en tydelig positiv med alt annet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella_b Skrevet 5. oktober 2020 #9 Del Skrevet 5. oktober 2020 Positiv hvis du har fått synlige streker på 2 stk. Men jeg hadde testet igjen på morningen og kanskje kjøpt digital før jeg feiret 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 6. oktober 2020 #10 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ja det er strek Koselig 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 7. oktober 2020 #11 Del Skrevet 7. oktober 2020 Har sett lik strek som første bildet på normal én gang. Så også svak strek på Rfsu samtidig. Tror det ble en kjemisk, for mensen kom til vanlig da, og testene av begge typer ble blenda 2 dager etter strek igjen. Ikke hatt skygger/antydning til strek andre ganger på hverken av merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå