Gå til innhold

9 dpo - muligens positiv test (fra normal)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Testet nettopp med en strimmel fra Normal. Har prøvd de mange ganger før, aldri fått skygge. Men idag, 9 dpo ser jeg en veldig svak strek. Ser dere den? Og hva slags erfaring har dere med strimler fra Normal? 

21790173-BA84-4AED-AED3-F4032C1FB86F.jpeg

Anonymkode: 6ba6e...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig erfaring med dei. Det er på ein måte eit "hakk" der som slår ut sjølv om man ikkje er gravid. Men det er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt to pakker tidligere. Aldri fått noe skygge. Ser den hakken du nevnte. Men den er grålig. Mens den streken på testen min er mer rødaktig. Bare veldig lys. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en ny pakke. Tok nettopp en test. Bittelitt mørkere farge siden jeg ikke har drukket på 3t. 

35723C13-76F1-427E-9667-5E8FC5C6B4DA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt positiv! Normal sine tester er veldig dårlige. Tipper du får en tydelig positiv med alt annet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv hvis du har fått synlige streker på 2 stk. Men jeg hadde testet igjen på morningen og kanskje kjøpt digital før jeg feiret 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett lik strek som første bildet på normal én gang. Så også svak strek på Rfsu samtidig. Tror det ble en kjemisk, for mensen kom til vanlig da, og testene av begge typer ble blenda 2 dager etter strek igjen. 

Ikke hatt skygger/antydning til strek andre ganger på hverken av merkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...