AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Noen som har opplevd at livmoren bruker lang tid på trekke seg sammen etter fødsel? Fødte for snart 2 døgn siden og livmoren står fortsatt høyt over navlehøyde...bekymret for om det skal være noe galt og får lite svar på sykehuset Anonymkode: 5cdf3...cc7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Dette skal jo sjekkes på barsel, så hvis ikke de er bekymret ville jeg ikke vært det. De har kjent på den regner jeg med? Anonymkode: 37cd4...735
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Dette sjekker de vel? Så kan du jo også se på blødningen? Føler du at du blør mye mer enn normalt? Hos meg sjekket de ved hver vakt i 3 døgn. Anonymkode: 4987b...ed4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 ...og nettopp derfor bør man ikke dra hjem rett etter fødsel, tiden etter fødsel er ikke risikofri den heller. Hos meg trakk ikke livmor seg skikkelig sammen, så jeg mistet masse blod og måtte få medisin for at den skulle gå tilbake. Ble deretter sjekket flere ganger daglig, de to påfølgende dagene på barsel. Anonymkode: 36dbb...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå