Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:frustrert:

I går på trikken ante jeg fred og ingen fare da trikken stoppet på Olaf Ryens plass. Jeg var inne på trikken, to jenter kommer på trikken. Snakker høyt sammen. Og hva snakker de om?!? Harry Potter - om hva som skjer i boka, og hva de syntes om den.

Jeg sto der - uten muligheter til å forsvare meg selv - MP3spiller ligger hjemme og jeg kan ikkegodt stappe fingrene i ørene å synge Lalala heller.

:sur:

Så boka som jeg hadde spart til jeg er ferdig med den jeg holder på med nå... SPOLERT!

..faen...

Jeg hadde gledet meg til å lese den.

Videoannonse
Annonse
Gjest bokgjesten
Skrevet

Jøsses..

Sant å si har jeg ikke tenkt på at sånt kan spolere boka for andre.

Wææ, tenke seg om neste gang. For jeg vet at jeg ville blitt like oppgitt som deg jeg også.

Du får gjøre inderlige forsøk på å glemme det de har sagt og kose deg med boka likevel.

Jeg syns den er langt bedre enn forrige, og litt mer sånn "forsiktig og lavmælt" i sine betraktninger enn den forrige. Så du kan helt sikkert få mye glede av den selvom du kanskje vet det mange ser på som det store: "Hvem dør".

Skrevet

Uff da, tror jeg hadde lallet i vei med fingrene i ørene ;)

Har mer sansen for spoilerne til David Letterman, i går røpte de isbn-nummeret :ler:

Skrevet
Har mer sansen for spoilerne til David Letterman, i går røpte de isbn-nummeret  :ler:

;) Puh... jammen bra jeg ikke så på David Letterman - hadde jeg fått vite ISBN-nummeret på toppen av det hele hadde det virkelig ikke vært noe poeng i å lese boka. :ler:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Stakkars deg! Hvis det hadde vært meg hadde jeg spurt på en vennlig måte om de kunne hviske, fordi jeg ikke hadde lest boka. Det hadde sikkert vært fint å kunne meditere i en sånn situasjon, forresten :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...