GÃ¥ til innhold

Positiv test, negativ 2 dager senere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen beroligende ord og erfaringer 💚

Forventet mens er i dag, mandag. 

Jeg testet positiv med to ulike clearblue-tester nå på lørdag. Var da 4+0 uker gravid.

Testet for moro skyld med make sure og rfsu tidlig test søndag og mandag, og det var bare svak strek/nesten usynlig..(alle testet med morgenurin)

Har hatt litt smerter idag, som mensensmerter, noe jeg vet er normalt. Jeg blør ikke. 

Jeg skjønner at tester kan vise mye rart, og at det er veldig tidlig, men jeg liker ikke at testene lørdag var så sterke, og så ble det verre og verre.. noen med lignende erfaring som endte bra ?

Har tatt hcg-måling i dag, bare så det er sagt 😊

Anonymkode: 5e7f3...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjemisk abort. Blødning vil komme snart. 

Anonymkode: ee2f7...583

Skrevet

Opplevd det selv 😕 kjemisk 

Anonymkode: eb11f...f4a

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjemisk abort. Blødning vil komme snart. 

Anonymkode: ee2f7...583

Kjemisk graviditet, mener du vel? Høres ut som om det er det du har hatt, Ts. Dette vil si at egget er befruktet, men mister taket kort tid etter å ha festet seg. Det vil dermed bli produsert HCG (gravidhormoner). Hvis man ikke er aktiv prøver og tester før mensen, er dette en type graviditet som vanligvis ikke oppdages, fordi man får mensen omtrent til riktig tid.

Anonymkode: 47dc3...d64

• Liker 2
Skrevet

Høyrest veldig ut som kjemisk ja.

Skrevet

Når er det forventet at man begynner å blø da, etter kjemisk abort?

Skrevet

Det kan ta opptil en uke ca, etter hva jeg har lest.

Ellers takker jeg for alle kommentarer, men jeg spurte ikke om skremsel ved å si at det ER abort, slik enkelte her gjør. Jeg er fullt klar over risikoen, det er jo derfor jeg har vært til lege. For øvrig var de veldig rolige og mente ganske sikkert at dette ikke var noe, så kanskje noe å tenke på før en kommenterer, selv om det ikke er vondt ment :) Stoler mer på en ekspert på feltet enn fremmede mennesker. Det er jo ikke uvanlig at enkelte merker er svake i starten, ser jeg. 

Det jeg bad om var positive erfaringer.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ta opptil en uke ca, etter hva jeg har lest.

Ellers takker jeg for alle kommentarer, men jeg spurte ikke om skremsel ved å si at det ER abort, slik enkelte her gjør. Jeg er fullt klar over risikoen, det er jo derfor jeg har vært til lege. For øvrig var de veldig rolige og mente ganske sikkert at dette ikke var noe, så kanskje noe å tenke på før en kommenterer, selv om det ikke er vondt ment :) Stoler mer på en ekspert på feltet enn fremmede mennesker. Det er jo ikke uvanlig at enkelte merker er svake i starten, ser jeg. 

Det jeg bad om var positive erfaringer.

Du må nesten forvente både negative og positive erfaringer når du skriver her på kg. Her får du alle slags mulige svar, både gode, rare, og slemme. Det er et åpent forum, så alle kan svare deg med de de selv vil selv om du ikke ønsker det. 

Håper det går fint for deg og det ender bra. Jeg har desverre ingen erfaringer med det, men kanskje ta en ny clearblu digital å se hva den sier? 

Anonymkode: 3266a...fa4

• Liker 4
Skrevet

Kjipt å gå gjennom kjemisk graviditet. Jeg fikk samme resultat i to dager for å så se at hcg sank på billigtester. Fikk mensen etter 12 dager nå. Positive er at der går bra med kroppen.

Anonymkode: db36d...ac7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...