Gå til innhold

Bryllup i helgen: Damene fikk Baileys, mennene fikk Cognac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert diskriminering.

Anonymkode: 9da0f...8d5

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er sikkert diskriminering.

Ja, helt sikkert.. 🤦‍♂️

• Liker 4
Skrevet (endret)

Alt man skal henge seg opp i.. kan du ikke bare be om cognac.. i dagens samfunn er det om å gjøre å finne alt rasistisk, kjønnsdiskriminerende osv

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 29
Skrevet

Goggen fikk lønning og jeg var blakk

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Kågebruker skrev:

Goggen fikk lønning og jeg var blakk

Faens Goggen.

• Liker 6
Skrevet

Jeg foreslår at du tar kontakt med psykolog  og får bearbeidet denne sjelsettende episoden.

Anonymkode: 4d7c4...714

• Liker 29
Skrevet

Å fy faen! Hvordan våger de?! Litt av noen sjåvinistiske rasshøl! 

Anonymkode: 36274...35a

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følte meg satt tilbake mange, mange tiår i tid Kjønnsinndelt alkohol! 

Var i bryllup i helgen. Det var få gjester (Covid-19), og det meste gikk egentlig ganske greit. Utendørs, med god avstand. Men jeg reagerte da det ble tid for kaffe og dessert. Alle mennene fikk et glass med Cognac. Alle damene fikk et glass med Baileys. 

Jeg drikker ikke Baileys. Foretrekker en god cognac eller whisky. Og jeg er kvinne. 

Litt merkelig valg av vertskapet (brudeparet)? Velge hva gjestene skal drikke, kun basert på kjønn? 

Anonymkode: bd9e5...27e

Det er ikke alle damer som liker Cognac, de ville vel gjøre en velgjerning da. Det kan da ikke være større problem enn at du kunne spurt om å få Cognac i stedet for Baileys.

Anonymkode: ca970...12d

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å fy faen! Hvordan våger de?! Litt av noen sjåvinistiske rasshøl! 

Anonymkode: 36274...35a

Jada, ro ned nå troll. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foreslår at du tar kontakt med psykolog  og får bearbeidet denne sjelsettende episoden.

Anonymkode: 4d7c4...714

For sent. Nå traumatisert, snart ufør.

• Liker 6
Skrevet

Så utrolig tåpelig. De kunne da servert begge deler, opp til hver enkelt liksom.

• Liker 30
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke alle damer som liker Cognac, de ville vel gjøre en velgjerning da. Det kan da ikke være større problem enn at du kunne spurt om å få Cognac i stedet for Baileys.

Anonymkode: ca970...12d

Det kan da ikke være noe større problem enn å spørre hver enkelt person om de vil ha baileys eller konjakk!

Anonymkode: bfc2e...664

• Liker 35
Skrevet

Du hadde helt sikkert fått cognac hvis du hadde sagt at du foretrakk det.. 😏  Jeg drikker f.eks ikke rødvin, så i selskaper hvor de går rundt og sjenker spør jeg om å få øl i stedet, det går alltid helt fint 

Anonymkode: 308cc...b51

• Liker 2
Skrevet

Vanlig å ha begge alternativen men uvanlig å ikke spøre. Mange menn liker bailys 

Anonymkode: ce4ae...c71

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig å ha begge alternativen men uvanlig å ikke spøre. Mange menn liker bailys 

Anonymkode: ce4ae...c71

Jepp, jeg drikker ikke sprit men tar gladelig en Baileys. Fortrinnsvis med isbiter :)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, litt arkaisk skikk ja. Trakk herrene seg tilbake til sigarsalongen etterpå og diskuterte politikk imens kvinnene sladret i bestestua? 😛 

Det vanlige i 2020 er jo å spørre hva folk vil ha, menn kan selvsagt like Baileys og kvinner cognac. Selv kan jeg ikke fordra noen av delene, men hadde gjerne tatt en whisky. 

Dette er sikkert folk som ikke er vant med å spise ute, kanskje det er planlagt av bestemor som har spandert eller noe.

• Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...