Gå til innhold

Hvor finnes bamse med "verdens beste bestefar/mor" på?(fortelle om graviditet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har leitet og leitet etter en søt bamse med "bestemor" og "bestefar", eller "verdens beste bestemor/bestefar" osv på :) Tenker å pakke inn slike i gave for å fortelle besteforeldre om graviditet, syns det virket som en koselig måte å overraske førstegangs besteforeldre på 🙂 Kan noen tipse om hvor jeg finner dette? Både butikk og nettbutikk. Tar gjerne i mot tips om andre ting/måter eller gaver man kan gi med samme beskjed 🙂

Anonymkode: 312fc...af0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lett og lett? Et enkelt Google-søk på "bamse med trykk", fører deg til mange sider. 

Anonymkode: 480ad...60a

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har lett og lett? Et enkelt Google-søk på "bamse med trykk", fører deg til mange sider. 

skulle kanskje spesifisert at jeg ikke ønsker utenlandske nettbutikker, eller "shady" nettbutikker.. :) Ser at mye av det som dukker opp er nettopp det når man søker på det du sier, og at det i tillegg er mye dyrere å skulle få på valgfri tekst osv, kontra bamser hvor det allerede står tekst på. Mener jeg har sett mye av dette før, men selvfølgelig ikke når jeg skal ha det selv :) Ønsker gjerne rimeligst mulig også.

Skrevet

Hvorfor en bamse? Besteforeldre har jo ingen glede av en bamse. Hva med en kopp i stedet? Det er praktisk og vil bli brukt, og det fås tak i overalt. 

Anonymkode: c74dd...f6e

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, Crossfitter skrev:

skulle kanskje spesifisert at jeg ikke ønsker utenlandske nettbutikker, eller "shady" nettbutikker.. :) Ser at mye av det som dukker opp er nettopp det når man søker på det du sier, og at det i tillegg er mye dyrere å skulle få på valgfri tekst osv, kontra bamser hvor det allerede står tekst på. Mener jeg har sett mye av dette før, men selvfølgelig ikke når jeg skal ha det selv :) Ønsker gjerne rimeligst mulig også.

https://www.spreadshirt.no/

169,- er ikke særlig mye. Tviler på at du finner rimeligere. 

• Liker 1
Skrevet

Lag dine egne kopper på fotoknutsen!

eller sjekk ark. 

kitchn eller tilbords kan også ha krus

Anonymkode: 8a20b...2e0

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte en Sögne-kopp til kommende bestemor. De hadde det på Traktøren. :)

Anonymkode: 01646...823

• Liker 1
Skrevet

Nfoto har bamser: https://www.nfoto.no/rufsebamse/ De skal egentlig lages med trykk, men det er vel ikke verre enn at du kan laste opp bilde av tekst og få det trykket, vil jeg tippe.

Ellers ville jeg som andre nevner heller gått for kopp, da disse faktisk kan brukes av besteforeldrene. Her kan du bestille kopper av typen "Verdens beste bestemor" + valgfri tekst (f.eks navnet på bestemoren eller barnebarnet): https://www.sprellefant.no/products/kopp-verdens-beste-bestemor

Anonymkode: 11bd5...9a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...