Gå til innhold

Hvilken lipgloss har du, og hvilken liker du best?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Har lenge vært på utkikk etter en bra lipgloss - både når det gjelder farge, konsistens og varighet.

For tiden prøve jeg ut en fra Lumene, en fra Chanel og en fra Dior - og liker nok Lumene eller Dior sin best...men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe noen av dem igjen.

Syns det er vanskelig å finne en som er Lipglossen med stor L...

Hvilke har du, og hvilken liker du best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Chanel sin, og er fornøyd med den, men den var alt for dyr... :sur:

Skrevet

Min største favoritt er Stellars gloss fra HR!

Den finnes i mange fine farger, den sitter lenge og lukter utrolig godt!!

Gjest Gjesta
Skrevet

De jeg bruker mest for øyeblikket, er den fargede lipbalmen fra Clarins (i tube, gir bra farge) og Cristalle Gloss fra Chanel. Ingen av dem er klissete eller tørker ut leppene, noe jeg ikke kan fordra.

Gjest Étoile
Skrevet

Min favoritt er også Color quench lip balm fra Clarins. Fin glans, skimmer uten at det er sånne store glitterpartikler, og så tørker den ikke ut leppene.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vel lip-gloss fra de fleste merker.. Men foretrekker Chanel, Dior Ultra Gloss og Glam Shine. Kjøper konsekvent ikke lip-gloss i krukke eller med penselapplikator, fordi det er så upraktisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Glam Shine sorbet er mine favoritter sålangt. Liker bare et hint av farge, noe du får med sorbet serien. Finnes andre Glam Shine med både mer farger og mer glitter.

Skrevet

Jeg synes Clinique er god. Tørker ikke ut leppene slik Juicy Tubes gjør (i allefall på meg).

Skrevet

Jeg liker Juicy Tubes best.

Elsker luktene og liker at den sitter i flere timer.

Synes de har mange fine farger også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...