Gå til innhold

5 dager etter jobbintervju - bare å gi opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skulle ta en rask avgjørelse, 8 stk til intervju. Intervjuet gikk bra (trodde jeg), og jeg har veldig lyst på jobben! De skulle gi tilbakemelding - men jeg har ikke hørt noe... Hva tenker dere? - de har vel kontaktet den som fikk jobben allerede? 😔 

Anonymkode: 07c59...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Hvor fort får man svar som regel?

Anonymkode: 4edd8...cf0

Skrevet

Det er nok ingen fasitsvar på dette. I nåværende jobb tok det 9 dager fra jeg var på intervju til tilbud om jobb. Jeg var også innstilt som nummer 1. Avgjørelsen måtte innom en del instanser og derfortok det litt tid. Så ikke gi opp ennå! 

Anonymkode: c3407...376

Skrevet

De pleier vanligvis å si hvor lang tid det tar før man får svar da.. sa de ingenting? Du kan jo evt spørre men noen ganger kan dette bli tolket som mas

Skrevet

Ringe dem å spørre?

Skrevet (endret)

Jeg bruker minst 1-2 uker til intervjuprosess, men sier også ca tid de vil få svar innen på intervjuet. Folk som etterlyser svar opplever jeg litt masete, for vi er jo på let etter den rette for jobben og det er en prosess 😊 lykke til! 

Endret av Bonitapia
Skrevet

Har du glemt at det har vært helg i løpet av disse 5 dagene?? Ting tar tid, vær tålmodig

Anonymkode: d53c7...fe9

Skrevet

5 virkedager ;) Har ikke talt med helg. De skulle ta en snarlig avgjørelse.

Gis det beskjed til alle som har vert på intervju per tlf? - Og kontakter man alle samme dag? 

Skrevet

Ikke mas.

De som gir svar, gjør det.

Men det fleste gidder ikke svare.

Sånn er det.

Anonymkode: 2eb4e...89e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

5 virkedager ;) Har ikke talt med helg. De skulle ta en snarlig avgjørelse.

Gis det beskjed til alle som har vert på intervju per tlf? - Og kontakter man alle samme dag? 

8 som skulle inn til intervju? Var alle på samme dag? Ikke utenkelig at de drar ut litt lenger. 

Anonymkode: 94ea3...8f5

Skrevet

Derfor spør jeg alltid på jobbintervjuene når jeg kan forvente å høre noe fra dem, dersom jeg fremdeles er aktuell for stillingen. 

Anonymkode: 8902e...8ca

Skrevet

Hvis de ville avklare før månedsskifte sept/okt pga oppsigelsesfrist så er løpet kjørt for deg. Men jeg har vært i en prosess som tok flere måneder en gang, så er ingen fasitsvar her. Var det første- eller annengangsintervju? 

Anonymkode: 5120f...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...