Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å stripe håret mitt, men syns det er for dyrt å gå til frisøren. Noen her som har prøvd å stripe/ta highlights i håret med hjemmepakningene som er kommet i butikken nå? Var det vellykket? Eller bør jeg styre unna?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dilla
Skrevet

Jeg forsøkte å stripe håret på min søster hjemme.

Det ser jo veldig lett ut når frisøren gjør det, men det var ikke så enkelt alikevel.

Jeg synes det var vanskelig å lage tynne og jevne striper.

Så det endte opp med at det så ut som håret var farget i flere nyanser.

Det så ganske bra ut egentlig, men altså ikke som stripene frisøren lager.

Skrevet

Jeg striper gjerne håret mitt selv og synes resultatet blir bra. Synes de pakningene fra Loreal med sånn "mascarakost" er veldig greie. Har tidligere kjøpt duo-packen, men nå så jeg at stripingen har kommer i en pakke for seg også :)

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte den pakken fra Loreal i går. Resultetet skulle bli mørk blondt hår med gylne striper. Men... håret ble nesten sort :forvirra: ... så jeg reiser til frisøren for å stripe det i dag.

Men har stripet det hjemme før, og det har gått veldig bra:)

Endret av WencheK
Gjest GreenSky
Skrevet

Når jeg har striper håret hjemme, har det blitt pissegult. :ler: Og det har det blitt med forskjellige merker. Men nå har jeg rødbrune pigmenter i håret fra naturen av, så det er vel bare slik det er.

Gjest Gjest
Skrevet
Når jeg har striper håret hjemme, har det blitt pissegult.  :ler:  Og det har det blitt med forskjellige merker. Men nå har jeg rødbrune pigmenter i håret fra naturen av, så det er vel bare slik det er.

Da bør du prøve å la bleikinga være i lengre, jeg har og rødskjær i håret og har opplevd at det blir pissgult om jeg tar ut bleikinga for tidlig

Norah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...