Marissa Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har tenkt å stripe håret mitt, men syns det er for dyrt å gå til frisøren. Noen her som har prøvd å stripe/ta highlights i håret med hjemmepakningene som er kommet i butikken nå? Var det vellykket? Eller bør jeg styre unna?
Gjest Dilla Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Jeg forsøkte å stripe håret på min søster hjemme. Det ser jo veldig lett ut når frisøren gjør det, men det var ikke så enkelt alikevel. Jeg synes det var vanskelig å lage tynne og jevne striper. Så det endte opp med at det så ut som håret var farget i flere nyanser. Det så ganske bra ut egentlig, men altså ikke som stripene frisøren lager.
Cola Girl Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Jeg striper gjerne håret mitt selv og synes resultatet blir bra. Synes de pakningene fra Loreal med sånn "mascarakost" er veldig greie. Har tidligere kjøpt duo-packen, men nå så jeg at stripingen har kommer i en pakke for seg også
WencheK Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jeg kjøpte den pakken fra Loreal i går. Resultetet skulle bli mørk blondt hår med gylne striper. Men... håret ble nesten sort ... så jeg reiser til frisøren for å stripe det i dag. Men har stripet det hjemme før, og det har gått veldig bra:) Endret 27. juli 2005 av WencheK
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Når jeg har striper håret hjemme, har det blitt pissegult. Og det har det blitt med forskjellige merker. Men nå har jeg rødbrune pigmenter i håret fra naturen av, så det er vel bare slik det er.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #6 Skrevet 28. juli 2005 Når jeg har striper håret hjemme, har det blitt pissegult. Og det har det blitt med forskjellige merker. Men nå har jeg rødbrune pigmenter i håret fra naturen av, så det er vel bare slik det er. ← Da bør du prøve å la bleikinga være i lengre, jeg har og rødskjær i håret og har opplevd at det blir pissgult om jeg tar ut bleikinga for tidlig Norah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå