AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #21 Del Skrevet 7. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle gode ord! Jeg trenger å høre det! Noe av det som sikkert gjør dette vanskeligere, er at vi har tre barn i hus. Hadde der bare vært meg og mannen skulle jeg pent klart å ikke bli fristet av potetgull og lignende snacks. Men er svak for søtt. Dere vet hvordan det er. Lørdagsgodt, en anledning med boller / annen gjærbakst, kjeks, is i fryseren osv. Jeg kan ikke forvente at familien skal ta hensyn til meg, det er jeg som må forandre tankegangen min. TS Anonymkode: f7bed...bc1 Har forresten noen barn selv og vi spiser ikke sjeldent kanelboller til lunsj i helgene. Men for meg blir bollene da frokost/lunsj, ikke i tillegg til en frokost/lunsj med egg, bacon og rundstykker. Det er totalregnskapet som teller på vekta Anonymkode: a7aa6...9b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #22 Del Skrevet 7. oktober 2020 Planen din er dette: 1. Gå ned 15-20 kilo Og det er den lette biten. For å gjøre det må du spise mindre enn du forbrenner til du er 10-15 kg lettere. Kjempelett. Ikke noen hov for regler som «ikke spise sukker» etc. Alt du trenger er å regne ut døgnforbruk kalorier (feks 1600) og så spise feks 1500. Kan være 100% sukker - vekta bryr seg ikke. Men du har ingen plan for den vanskelige biten. 2. Holde de 10-15 kiloene unna de neste 80 årene av livet. Altså etablere et helt nytt kosthold som skal være realistisk, trivelig, godt, næringsrikt, sunt, variert og fullt av nytelse. Uten at du noensinne går opp igjen i vekt. Det er punkt 2 du må legge innsatsen i. Punkt 1 er nemlig ikke noe å tenke på, det er bare å gjennomføre. Anonymkode: f9823...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå