Gå til innhold

Blir man trangere av mange orgasmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det trekker seg jo sammen og er en form for kniping der nede, eller?

Anonymkode: 7eea5...ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... det har jeg ikke tenkt på.

Men jeg vet at jeg ikke alltid får sammentrekninger under orgasme. Hvis jeg kniper masse når vi har sex er det akkurat som om jeg får et ekstra «knipe-gir» og da kjennes det ut som om jeg blir litt ... ehm ... støl (?) etterpå. Det er en ordentlig treningsøkt!

Forresten, jeg tror ikke jeg er blitt trangere sånn generelt av kniping - bortsett fra når jeg faktisk kniper. 

Skrevet

Jeg pleier å onanere uten å ha noe inni der, er det kanskje derfor jeg er så sykt trang? 🧐

Anonymkode: 48bc3...44e

Skrevet

Blir ikke varig trangere iallefall, men sammentrekningene kan kjennes med penis inni når hun får orgasme... Kvinner som onanerer mye og har mange orgasme, trener også på å holde knipemusklene sterke. Exen min hadde så sterke knipemuskler at hun "spyttet" ut kuken min noen ganger...

Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Blir ikke varig trangere iallefall, men sammentrekningene kan kjennes med penis inni når hun får orgasme... Kvinner som onanerer mye og har mange orgasme, trener også på å holde knipemusklene sterke. Exen min hadde så sterke knipemuskler at hun "spyttet" ut kuken min noen ganger...

Men da kniper hun ikke, då presser hun ut?  Og jeg spør for å lære 😙

Anonymkode: f34e4...6ef

Skrevet
3 timer siden, Bos43 skrev:

Har menn fortalt deg det, eller er det noe du tror?

🙄 hvordan tror du at man kun tror dette? Jeg kjenner min egen kropp. Vet du hvor stor din egen penis er eller har ikke en kvinne fortalt deg om det? 

Anonymkode: 48bc3...44e

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da kniper hun ikke, då presser hun ut?  Og jeg spør for å lære 😙

Anonymkode: f34e4...6ef

Det er vel ingen forskljell på kniping og pressing forsåvidt, kniping foregår jo i takt og pressingen er jo konstant... Hun hostet kraftig en gang og den for ut som et prosjektil. Hadde jeg vært litt mere oppmerksom hadde jeg klart å holde den inne...

Så musklene har samme effekt enten det er kniping eller press, men pressing av våt vagina skal det lite til at den spretter ut hvis kuken er sånn halvslapp🙄

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke trangere, men jeg blir mer hoven og oppleves derfor som trangere. Men det er ved flere orgasmer på samme dag. 

Anonymkode: 2a4bb...e9a

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke trangere, men jeg blir mer hoven og oppleves derfor som trangere. Men det er ved flere orgasmer på samme dag. 

Anonymkode: 2a4bb...e9a

Sånn maratonsex gjør jo at penisen blir hoven og mye tykkere også, så da blir det jo skikkelig trangt til kvelds🙈

Skrevet
6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Det er vel ingen forskljell på kniping og pressing forsåvidt, kniping foregår jo i takt og pressingen er jo konstant... Hun hostet kraftig en gang og den for ut som et prosjektil. Hadde jeg vært litt mere oppmerksom hadde jeg klart å holde den inne...

Så musklene har samme effekt enten det er kniping eller press, men pressing av våt vagina skal det lite til at den spretter ut hvis kuken er sånn halvslapp🙄

Kniping og pressing er totalt motsatte ting. Når man kniper drar man skjeden/underlivet oppover mens man ved pressing dytter tilsvarende nedover. Håper exen din lærer seg kniping før hun blir eldre og får problemer med skjedeprolaps.

At kuken ramlet ut når hun presset er jo ikke det minste rart.

Anonymkode: 5d5af...7fb

• Liker 3
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kniping og pressing er totalt motsatte ting.

Takk du, jeg tok feil og har lest meg opp🤭

Kniper gjør man med med underlivet og presser gjør man med magemusklene ikke sant?

At kuken ramlet ut når hun presset er jo ikke det minste rart.  Nei det er vel ikke så rart, hvis de bruker samme musklene når de føder?

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var sammen med en kvinne som fikk veldig mange orgasmer under et samleie. Opp til 12-14 orgasmer i løpet sv en times tid, før jeg sprutet. Vi kunne elske hele weekenden. Merket ikke at hun ble trangere etter 50-60 orgasmer. Hun ble bare veldig støl etter helgen. Klarte nesten ikke å gå ned i knestående på flere dager.

Anonymkode: 838fe...3b1

Må være bittert at hun slapp unna...Bare å oppleve det once in a lifetime ville vært noe.

Anonymkode: 84581...20c

Skrevet

Ja damene blir så trange att de slutter helt å ha sex😂

Skrevet

Føler meg trangere om jeg får en orgasme og så har vi sex etterpå. Er vel fordi man hovner litt opp på en måte, så føles midlertidig trangere. Er deilig for begge.

Anonymkode: 6f5d6...739

Skrevet
5 hours ago, Bos43 said:

Du sier at du er «sykt trang». Er du så trang at en kuk med 14 cm i omkrets ikke kommer inn i musa di?

«Hvordan vet du at du er trang?» For et idiotisk spørsmål. Kan bare snakke for meg selv, men for min del så er det best når dama bruker én finger, av og til to. Det er nok. Og hun har ganske små hender. Måler ikke med pikk, ellers takk.

Anonymkode: 5d587...ffb

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Takk du, jeg tok feil og har lest meg opp🤭

Kniper gjør man med med underlivet og presser gjør man med magemusklene ikke sant?

At kuken ramlet ut når hun presset er jo ikke det minste rart.  Nei det er vel ikke så rart, hvis de bruker samme musklene når de føder?

Beklager å si det, men du virker ganske på jordet her... Tydelig at du ikke har en vagina. Reagerte også på tidligere innlegg fra deg i tråden, men gidder ikke scrolle for å sitere det. 
Som du innrømmer, det er feil at kniping og pressing er en og samme ting.  Men begge deler er bruk av bekkenbunnsmuskulatur.

Som du også må innrømme, er at pressing og føding også to ulike greier,. Når man føder har livmoren sammentrekninger, og faktisk så deler magemusklene seg hos gravide kvinner og blir mer eller mindre ubrukelige. Sammentrekning i livmoren fører barnet ut, men en godt trent bekkenbunnsmuskulatur vil også hjelpe barnet ut, og fødsel vil gå lettere for seg.

Sånn ellers, med tanke på HI, så er det ikke sånn at man blir strammere av orgasmer, men bekkenbunnsmuskulaturen blir trent og blir sterkere. Jeg har forresten dette fra en fysioterapeut da jeg gikk gravid.

Anonymkode: aa966...f74

• Liker 4
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som du innrømmer, det er feil at kniping og pressing er en og samme ting.  Men begge deler er bruk av bekkenbunnsmuskulatur.

Jeg synes det er bra du retter meg opp😊 I en reportasje om kvinnens underliv leste jeg at man kan stramme magemusklene, lårmusklene og rumpeballene. Men der er jo feil og jeg burde jo ha skjønt at kvinner og menn bruker samme knipemetode. Jeg har jo selv brukt knipeøvelser i snart 6 år, så jeg har fått mange gode fordeler.

Da går jeg utifra at denne reportasjen er sann😅https://www.sinful.no/blogg/bekkenet-den-ultimate-guide

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg synes det er bra du retter meg opp😊 I en reportasje om kvinnens underliv leste jeg at man kan stramme magemusklene, lårmusklene og rumpeballene. Men der er jo feil og jeg burde jo ha skjønt at kvinner og menn bruker samme knipemetode. Jeg har jo selv brukt knipeøvelser i snart 6 år, så jeg har fått mange gode fordeler.

Da går jeg utifra at denne reportasjen er sann😅https://www.sinful.no/blogg/bekkenet-den-ultimate-guide

Det var hinsides mye tekst i den artikkelen, interessant emne, men hodet er ikke klart for sånt enda. Såvidt jeg så gjennom slurvete skumlesing, så var det ingenting som tydet på at jeg tok feil i noe. Så da må jeg bare spørre for sikkerhetsskyld: var det riktig det jeg sa, eller var det noe som ble feil i forhold til artikkelen? Mine kilder er en fysioterapeut, men blir annenhåndsinformasjon når jeg formidler videre det jeg (tror) jeg husker fysio sa for et par år siden. Jeg kan selvfølgelig huske noe feil, og er åpen for korreksjoner. 

Skrevet

Min erfaring er at topptrente damer fysisk sett har de trangeste vaginaen spessielt hvis de ikke er store i utgangspungtet i kroppen. 

Man trekker jo sammen musklene når man får orgasme, så er naturlig at det hjelper det også 

Anonymkode: d3d0a...f7f

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var hinsides mye tekst i den artikkelen, interessant emne, men hodet er ikke klart for sånt enda. Såvidt jeg så gjennom slurvete skumlesing, så var det ingenting som tydet på at jeg tok feil i noe. Så da må jeg bare spørre for sikkerhetsskyld: var det riktig det jeg sa, eller var det noe som ble feil i forhold til artikkelen? Mine kilder er en fysioterapeut, men blir annenhåndsinformasjon når jeg formidler videre det jeg (tror) jeg husker fysio sa for et par år siden. Jeg kan selvfølgelig huske noe feil, og er åpen for korreksjoner. 

Neida, du har rett... jeg takker for at jeg lærte ting av deg👌🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...