AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg misliker sterkt å kave rundt i butikker i desember . I år startet jeg tidlig, og jeg er nå ferdig med julegaver !! Fy grisen så deilig! Er det flere som har startet eller er ferdige? Anonymkode: c2f16...c15 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg skal gjøre meg ferdig neste uke ☺️ desember lønnen skal jeg kose meg med uten den går til gaver 😀 Anonymkode: 9e634...475 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Nesten ferdig. Jeg har aldri tid rett før jul så jeg kjøper tidlig. Hater folk så å handle i desember passer meg dårlig Anonymkode: 57adf...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Snart ferdig. Har kjøpt noen flotte ting på opphørssalg gjennom året, og synes jeg har gjort noen kupp. Det som skjer er at jeg kjøper dobbelt opp, dvs ny runde like før jul og så får de kuppene mine ved siden av😂. Derfor blir jeg aldri ferdig. Anonymkode: 882b7...61a 2
vanilja Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Har dere mange gaver og kjøpe dere som er ferdige nå? Hva har dere kjøpt - trenger ideer😅 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 har bestilt fine bøker til de fleste. Anonymkode: 961bc...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 6 minutter siden, vanilja skrev: Har dere mange gaver og kjøpe dere som er ferdige nå? Hva har dere kjøpt - trenger ideer😅 Det er jo bare å kjøpe folk det de ønsker seg. Ikke verre enn det. Og, nei, jeg har ikke begynt. Julegaver er null stress. Anonymkode: 33873...90b
Mummy1 Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 Får dere virkelig gaveønsker så tidlig ? Jeg har problemer med å kjøpe gaver uten å vite hva de forskjellige faktisk ønsker seg ... 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 Åååå jeg er misunnelig! 😄 Håper på å få det ferdig før desember. Anonymkode: 4a30c...51a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #10 Skrevet 5. oktober 2020 1 minutt siden, Mummy1 skrev: Får dere virkelig gaveønsker så tidlig ? Jeg har problemer med å kjøpe gaver uten å vite hva de forskjellige faktisk ønsker seg ... Handler ikke etter en bestillingsliste. Anonymkode: 961bc...ad1 4
Lønnesirup01 Skrevet 5. oktober 2020 #11 Skrevet 5. oktober 2020 Kan jeg spørre - er ingen av dere redde at ting dere har kjøpt er ting som mottakeren vil anskaffe seg selv i mellomtiden? Personlig har jeg mange i min omgangskrets med god råd, som stort sett kjøper tingene de trenger og ønsker seg selv. Jeg kan alltids kjøpe ting jeg vet de ikke trenger men blir glad for - bøker, klær, mat og vin, men jeg anser gaver som et tegn på at man kjenner noen og vil gjerne at det skal være personlig. Så en typisk gave til kjæresten vil være noe han kan trenge til vår neste reise sammen. Men jeg vet heller ikke hva han plukker opp på et tilbud ila. de neste to månedene. Er det ikke litt risky å kjøpe noe i tidlig oktober og vite med sikkerhet at vedkommende fortsatt trenger det i slutten av desember? Eller at det ikke er kommet en ny og bedre versjon av det du har kjøpt?
Mummy1 Skrevet 5. oktober 2020 #12 Skrevet 5. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Handler ikke etter en bestillingsliste. Anonymkode: 961bc...ad1 Ønskeliste heter det. Så slipper du fylle opp hjemmene med ting som ikke blir brukt. 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #13 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg får ikke ønskelister før i slutten av november og liker å gå i julepyntede butikker i desember. Da koser jeg meg med å planlegge, kikke, ta et glass vin, tenke, kikke litt til - for så å handle. Bruker ikke så lang tid og koser meg, planleggingen er jo jobben. Å handle inn tar lite tid. Noen få ting kjøper jeg på nett, det er faste hudpleieprodukter etc som noen alltid ønsker seg. Jeg anbefaler virkelig en lørdag alene i desember med innlagt god lunsj og et par gode glass vin midt i handlingen. Går som en drøm og man får skikkelig julestemning! Anonymkode: 5f34c...151 6
vanilja Skrevet 5. oktober 2020 #14 Skrevet 5. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å kjøpe folk det de ønsker seg. Ikke verre enn det. Og, nei, jeg har ikke begynt. Julegaver er null stress. Anonymkode: 33873...90b Ja det er mulig det - synes folk i dag sjelden ønsker seg noe spesielt, De fleste kjøper tydeligvis det de vil ha selv, Kutte ut julegaver helt er jo også litt trist,,, 3
Lønnesirup01 Skrevet 5. oktober 2020 #15 Skrevet 5. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke ønskelister før i slutten av november og liker å gå i julepyntede butikker i desember. Da koser jeg meg med å planlegge, kikke, ta et glass vin, tenke, kikke litt til - for så å handle. Bruker ikke så lang tid og koser meg, planleggingen er jo jobben. Å handle inn tar lite tid. Noen få ting kjøper jeg på nett, det er faste hudpleieprodukter etc som noen alltid ønsker seg. Jeg anbefaler virkelig en lørdag alene i desember med innlagt god lunsj og et par gode glass vin midt i handlingen. Går som en drøm og man får skikkelig julestemning! Anonymkode: 5f34c...151 Fikk julestemning bare av å lese dette svaret 🥰 Ribbesandwich med rødkål og et glass rødvin og så sondere de dekorerte butikkene hos Steen & Strøm 🎄 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #16 Skrevet 5. oktober 2020 Så heldig du er, ts. Her har jeg hatt lyst til å starte for lengst men grunnet trang økonomi så har det ikke latt seg gjøre. Nå ser det heldigvis ut som at økonomien blir en god del bedre fremover så jeg skal prøve å få kjøpt så mange gaver som mulig senere i oktober 😁 Orker ikke tanken på stappfulle butikker i desember, pluss en haug med restriksjoner. Det er bedre å bli ferdig med gavene nå Anonymkode: c5ae0...017 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #17 Skrevet 6. oktober 2020 Snart ferdig Anonymkode: ed7f7...130
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #18 Skrevet 6. oktober 2020 23 timer siden, Lønnesirup01 skrev: Kan jeg spørre - er ingen av dere redde at ting dere har kjøpt er ting som mottakeren vil anskaffe seg selv i mellomtiden? Personlig har jeg mange i min omgangskrets med god råd, som stort sett kjøper tingene de trenger og ønsker seg selv. Jeg kan alltids kjøpe ting jeg vet de ikke trenger men blir glad for - bøker, klær, mat og vin, men jeg anser gaver som et tegn på at man kjenner noen og vil gjerne at det skal være personlig. Så en typisk gave til kjæresten vil være noe han kan trenge til vår neste reise sammen. Men jeg vet heller ikke hva han plukker opp på et tilbud ila. de neste to månedene. Er det ikke litt risky å kjøpe noe i tidlig oktober og vite med sikkerhet at vedkommende fortsatt trenger det i slutten av desember? Eller at det ikke er kommet en ny og bedre versjon av det du har kjøpt? Jeg kjøper noe jeg antar personen vil ha, heldigvis ingen som opererer med ønskeliste i min krets Anonymkode: ed7f7...130 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #19 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg sliter med at gavene må kunne byttes og at de jeg gir gaver til ofte kjøper det de trenger eller jeg ser de kunne hatt lyst på... Veldig irriterende. Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få unna julehandelen før jul. Jeg vil kose meg i desember, ikke gå rundt og være stresset for julegaver. Anonymkode: 5da6c...5da
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #20 Skrevet 6. oktober 2020 Starter nok når det er noen dager igjen til julaften 😆 Anonymkode: 7524f...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå