Miss Marple Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Jeg og mannen min skal i begynnelsen av august feire bryllupsdag nr 2 og har veldig lyst til å starte en tradisjon på hvordan vi feirer den, men står litt fast. I fjor ble det så som så med feiring, men det har vi lyst til å endre på. Vi må finne på noe som man kan gjøre uansett om det er onsdag eller lørdag dagen faller på. Og jeg står litt fast! Kan noen hjelpe meg?
Gjest synseren Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Hva med å reise til et spahotel? Nyte massasje, boblebad, kurbad osv. Hørtes ikke det behagelig ut?
Gjest Kaffegjesten Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 Hvis dere skal lage/starte en tradisjon burde det kanskje være noe som barn kan være med på også? De fleste av oss har iallefall barn ca 20 år frem i tid - før de skygger banen og slett ikke vil vite av mor og far - før de kommer igjen noen få år senere eller når de trenger penger. Selv har jeg over 20 års erfaring og vi prøvde også å få til tradisjon. Det sprakk med et brak ganske så snart, hyggelig tanke var det. Fortsatt samme kone og barn, nå uten tradisjon.
Miss Marple Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har også tenkt på det med barn, derfor vil det være hensiktsmessig å starte en tradisjon som også kan utføres på en kveld, helst på selve dagen slik at man kan få barnevakt den aktuelle kvelden. Spa hørtes fantastisk ut, men litt vanskelig å få til år etter år særlig med tanke på barn. Jeg er ute etter noe som kan skje på en kveld. Har selvsagt tenkt på å ut å spise eller på kino, men det gjør vi så ofte ellers så det blir liksom ikke så spesielt. Andre som har tips?
Gjest Tiny i.i. Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Det kommer litt an på hvor dere bor. Hva med en piknik? Jeg ville satset på det, siden det er i august. Kanskje på stranden, i skogen eller i en park/friluftsområde. I dårlig vær kan dere sitte på et pledd på stuegulvet. Dette kan dere også ta med eventuelle barn på om dere vil.
Gjest LoisLane Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 Vi reiser bort dit vi dro på bryllupsreise. Det er noen timers reise unna, og vi er borte et døgn (som med bryllupsreisen... ) Vi legger det til den nærmeste helga, så vi kan ha mulighet for å få barnevakt. Det er utrolig deilig med et døgn unna hjemme og uten unger, men ser etterhvert for meg at det kan bli aktuelt å ha med ungene.
Miss Marple Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2005 Tusen takk for gode svar! Det med bryllupsreisen var en god idè, men vi har enda ikke vært på noen. Men jeg tror faktisk jeg satser på piknik idèen, hørtes veldig romantisk og koselig ut! Takk enda en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå