Gå til innhold

BDSM / KINK forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker folk her - er det mulig å få et slikt type forhold til å vare? Jeg mener da lenge, mange år 

Jeg mener selvsagt et forhold med følelser involvert, der man er forelsket osv
Min erfaring er at slik forhold krever mye av begge parter og man kanskje derfor tærer mer på hverandre og til slutt bryter ? 

Anonymkode: 15d28...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt det gående i sju år nå, og still going strong. Men jeg tror ikke alt kan handle om sex og kink, forholdet må bygge på noe mer enn det, ellers er det nok ikke liv laga for en lengre periode.

Anonymkode: d0a25...3a7

• Liker 3
Skrevet

Mitt D/s forhold har vart i over 9 år. Så spørs vel hva du mener med "lenge, mange år "

Vi ble første venner, så lekepartnere og så kjærester. :) Det krever veldig mye, men med åpen og ærlig kommunikasjon så går det seg til ❤️ 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Min erfaring er at alle forhold er vanskelige, og bdsm-forhold er som andre forhold. Er det en sterk kjærlighet, går det selvsagt bra.

Skrevet

Kommunikasjon er nøkkelen i alle forhold, uavhengig av kinks.

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Kommunikasjon er nøkkelen i alle forhold, uavhengig av kinks.

Dessverre virker det som mange ikke skjønner det :( 

Skrevet

Takk for gode svar

Dere bekrefter jo langt på vei at BDSM forhold er som alle andre forhold :)

Skrevet

Min mening er at forhold som er mye jobb er feil forhold. Mitt kink-forhold (vi er gift og har barn sammen) krever lite jobb, vi elsker hverandre, har felles mål i livet, trives sammen, ingen konflikter osv. Vi har det trygt og godt og harmonisk. Jeg hadde aldri i verden orket å gå tilbake til et forhold der vi måtte jobbe for å få det til å fungere. Da er det ikke rett person, og det er virkelig trist at ikke flere skjønner dette. I stedet for å finne en de passer sammen med, finner de en som funker som halvveis og tror at alle forhold er hard jobb mens de prøver å tilpasse både seg selv og partneren sin.

Anonymkode: 5e297...1ad

• Liker 2
Skrevet

Hva er et kink-forhold?

Anonymkode: 27657...f9a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mening er at forhold som er mye jobb er feil forhold. Mitt kink-forhold (vi er gift og har barn sammen) krever lite jobb, vi elsker hverandre, har felles mål i livet, trives sammen, ingen konflikter osv. Vi har det trygt og godt og harmonisk. Jeg hadde aldri i verden orket å gå tilbake til et forhold der vi måtte jobbe for å få det til å fungere. Da er det ikke rett person, og det er virkelig trist at ikke flere skjønner dette. I stedet for å finne en de passer sammen med, finner de en som funker som halvveis og tror at alle forhold er hard jobb mens de prøver å tilpasse både seg selv og partneren sin.

Dette var fine ord, og det er ganske fantastisk å tenke på at det finnes slike forhold
Jeg lever selv i et forhold med konstant krangling og ubalanse - kanskje jeg bør gå videre istedet for å tro at dette er det beste jeg kan få til

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er et kink-forhold?

Anonymkode: 27657...f9a

Et kink forhold vil jeg si er et forhold der begge to tenner på, ønsker og trenger kinky sex 
Ikke istedet for kjærlighet og respekt, men i tillegg til 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er mye klokskap i dette. Hvorfor postet du ikke dette for nærmere 30 år siden så jeg kunne lest det da?

(Og kom ikke med det flåsete standardsvaret om at for 30 år siden var ikke Netscape Navigator introdusert, og det var stort sett bare universiteter som var koblet på internett!)

Skrevet

Langvarige BDSM-forhold kan funke fint det, men for vår del måtte bdsm-delen tones noe ned. Dere kan selvfølgelig ha dager hvor leken er mer intens, men blir det for mye så vil jeg tro det er vrient i lengden. 

Anonymkode: fd1ff...d24

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Jeg tror det er mye klokskap i dette. Hvorfor postet du ikke dette for nærmere 30 år siden så jeg kunne lest det da?

(Og kom ikke med det flåsete standardsvaret om at for 30 år siden var ikke Netscape Navigator introdusert, og det var stort sett bare universiteter som var koblet på internett!)

Nei, den viktigste grunnen er nok at jeg bare var fem år, så jeg tror ikke jeg hadde skjønt dette selv da. 😆

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den viktigste grunnen er nok at jeg bare var fem år, så jeg tror ikke jeg hadde skjønt dette selv da. 😆

Touché!😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...