AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Noen som vil dele erfaringer? Dyre produkt men er jo verdt det om det hjelper. Vurderer laser også , usikker på hvor dypt pigmentet sitter. Eventuelt hvor henvender man seg for hjelp ? Privat hudlege eller? Anonymkode: f308f...568
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Du kan få samme virkestoff mye rimeligere og i høyere konsentrasjon av lege. Hvis du virkelig sliter med pigmentflekker og solskader. Ellers fungerer vitamin c og A, samt glykolsyre. Dette fås kjøpt rimeligere i andre merker også. Anonymkode: 19f17...191
Macaron Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg fikk endel pigmentflekker på underarmene etter sommerferien i 2016 med spesielt stekende sol. Har siden brukt Glykolsyre hver dag og smurt på og nå er det helt borte. Har brukt helt vanlig toner med glykolsyre. Jeg har vekslet mellom flere men pga tollavgift så har jeg holdt meg til Ole Henriksen og The Ordinary sin det siste året. Har også brukt glykolsyrepeel omtrent en gang i uken, som The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå