Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg mistet jomfrudommen min til en kar jeg pleide å være sammen med. Jeg vil gå litt i detaljer, fordi jeg vil vite reaksjoner på hvordan dette ble gjort på. Først spurte han om jeg var klar, og jeg sa ja. Men han presset meg ikke til noe direkte, men når vi prøvde å ha sex, så feiget jeg ut og sa nei, fordi jeg turte ikke. Jeg kommer fra et muslimsk hjem, og de verdiene er godt banka i hodet mitt. Og han ble jævlig forbanna, og stakk fra meg og dro hjem. Også ble jeg kjemperedd for at han skulle dumpe meg, og da hadde vi vært sammen i 6 mnd, så valgte jeg faktisk å miste jomfrudommen min til han her. Og nå har jeg slitt så mye med det i etterkant. Jeg føler på måte at han hadde dratt uansett om vi hadde hatt sex eller ikke, så kunne like så godt ventet. Og søsteren min bruker dette mye i mot meg, også begynner jeg å skamme meg..

Anonymkode: bd544...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 21 når jeg mista jomfrudommen 

Anonymkode: bd544...bed

Skrevet

Hallo, ikke skam deg.

Hvorfor angrer du? Er det pga familien din eller din tro på Allah? 

Jeg er selv muslim, og jeg tenker at dette er at dette er rahma og du kan bruke situasjonen til å be om tilgivelse og vente til du gifter deg. Allah er den mest tilgivende og nåderike ❤️ 

Anonymkode: 9eeaa...473

• Liker 2
Skrevet

Du burde sikkert ventet,men det hjelper ikke nå. Du skal IKKE skamme deg! Vær mer sikker neste gang. Du hadde nok sex med han på feil grunnlag, fordi du var redd for å miste han, men så mistet du han likevel. 

Jomfudommen er det ikke så farlig med (jeg forstår at dere ser det annerledes i den kulturen du har vokst opp i). 

Jeg var 14 da jeg mistet jomfrudommen. Jeg var forelsket i han og trodde vi skulle bli sammen. Det ble vi ikke. Og det vi hadde sammen forsvant som dugg for solen da sexen var over og jeg gikk hjem. Jeg forstod ganske fort at det ikke var slik jeg hadde trodd at det ville bli,og jeg angret meg med det samme. Men gjort er gjort. Dette kan du leve med. Forhåpentligvis gjør du ikke samme feil to ganger.

I ettertid har jomfrudommen aldri vært noe tema,ingen vet om du er jomfru om du ikke sier noe. 

Du angrer nok fordi du ikke egentlig var klar og du gjorde det for hans skyld. Neste gang gjør du det fordi DU vil! Om noen ikke vil være sammen med deg fordi du ikke er klar for sex,er den personen ikke den rette for deg. 

Skrevet
2 minutter siden, Repus Asserts said:

Jeg var 14 da jeg mistet jomfrudommen. Jeg var forelsket i han og trodde vi skulle bli sammen. Det ble vi ikke. Og det vi hadde sammen forsvant som dugg for solen da sexen var over og jeg gikk hjem.

Hvor gammel var han?

Anonymkode: 25239...82c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var han?

Anonymkode: 25239...82c

Ca like gammel. Men han hadde visst gjort det før. 

Skrevet

Du skal aldri gjøre noe du ikke føler for, og ingen har rett til å presse deg til dette. Hvis du ikke er klar, så må du sette grenser. Det er viktig å ikke bli presset til noe man angrer på. Mange blir det i en ung alder dessverre. Nå er det gjort, og det er ikke så mye du får gjort med dette nå.

Men husk at du har rett til å bestemme over din egen kropp selv!

Skrevet

Det hjelper veldig lite å skamme seg, og dessuten har du ingenting å skamme deg over. Sånn til orientering: Du bor i et land der kvinner får lov til å bestemme selv over sin egen kropp og seksualitet.

Anonymkode: 1e896...be1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...