Gå til innhold

Seksuelt frustrert - hva gjør man ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har høy sexdrive og kona er omtrent aseksuell (hennes utsagn)
Jeg er veldig seksuelt frustrert og bruker mye tid og energi på noe som kunne vært en fin ting mellom meg og kona

Jeg tenker, hva gjør andre i en slik situasjon? Runker i hemmelighet? Når, hvor

Jeg har en selvstendig jobb, og runker ofte på jobb. Jeg tenker at det er utrolig teit, og en håpløs situasjon og vond sirkel

Kan noen dele litt tanker og ideer her? 

Anonymkode: c9d87...296

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan havnet dere i en så håpløs situasjon? Ble du lurt?   Er du egentlig seksuelt frustrert, eller bare frustrert over manglende intimitet og bekreftelse i forholdet?  

Anonymkode: 19998...efc

• Liker 1
Skrevet

Onaner på do som folk flest når du er kåt? Chill og ikke overdriv sånn - så løse det seg fint. Eller end forholdet - opp til deg.

Anonymkode: 83891...6c1

Skrevet

Kan dere ta kontakt med parterapeut, sexolog, ev. åpent forhold?

Anonymkode: 2a9ff...0a2

Skrevet

Husarbeid kurerer seksuell frustrasjon.

Overta ca 50% av husarbeidet som kona di utfører uavhengig av hvor stor del du utfører i dag. Du vil raskt merke hvilken demper klesvask og klessortering, støvsuging, gulvvask, oppvask, matlaging, vask av skitne toaletter, entre fulle av sand, skifting sv sengetøy, vinduspuss, leker som roter ned hele huset, støv og flueflekker som må fjernes, har for seksuell energi. 

Anonymkode: d6fb7...86b

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor må du runke i skjul? Du kan jo fortsette å runke, eller evt kjøpe sexleketøy for å gjøre ting mer spennende, men det lureste vil nok være å ta dette opp med henne og forklare hvordan det oppleves for deg, med mindre du ønsker å ha et sexliv bestående av deg og hånden din for resten av livet.. Har hun alltid hatt lite sexlyst, eller er dette nytt?

• Liker 1
Skrevet

Lag anonym konto på tinder. Det viste seg at det var ganske lett å finne seg noe ekstra. Selv uten bilde.

Anonymkode: 55824...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...