Gå til innhold

Fin gave til noen som nettopp har fått barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier - en tidligere veldig god kollega flyttet med kjæresten sin til Stockholm for to år siden. Nå har de to fått ei lita jente etter å ha prøvd i en evighet og jeg føler at det er på sin plass å markere dette her på et eller annet vis.

Noen gode forslag til gaver som kan bestilles online og leveres i Sverige 😁? Har ingen jeg kan spørre om dette akkurat nå 😟

Anonymkode: b773b...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste gaven jeg fikk var en stor kake som holdt lenge i kjøleskapet. Det var helt nydelig å ha noe som bare kunne settes frem på bordet når det kom folk på barselsbesøk. Finnes det kanskje et bakeri i nærheten av dem som du kunne bestilt fra og fått det levert hjem til dem?

Anonymkode: d1eec...201

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper bøker i serien "Den store..." (eventyrboka, barnesangboka, osv) til mine venninner. Det er bøker de kan kose seg med i mange år fremover, og alle har kommet opp igjennom årene og fortalt hvor glade de er for at de fikk dem av meg og at de blir brukt hele tiden. :) Eller boka "Gjett hvor glad jeg er i deg", som også har vært en stor slager :) 

Ellers ha barnebestikk vært populært også, spesielt mummi-bestikket (fås på f.eks. kitchn).

Anonymkode: 6fa46...d46

Skrevet

Støtter forslaget over om noe som kan spises/serveres, alt som lar de spare tid og krefter (særlig for å varte opp andre).

Noe av det mest fantastiske fra egen barseltid var venner som kom på besøk med middag og kaker til kaffen selv, så jeg slapp å stresse med å lage mat og bake og servere ting 😁

Anonymkode: 64212...b0d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...