AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Som tittelen sier - en tidligere veldig god kollega flyttet med kjæresten sin til Stockholm for to år siden. Nå har de to fått ei lita jente etter å ha prøvd i en evighet og jeg føler at det er på sin plass å markere dette her på et eller annet vis. Noen gode forslag til gaver som kan bestilles online og leveres i Sverige 😁? Har ingen jeg kan spørre om dette akkurat nå 😟 Anonymkode: b773b...7b5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Den beste gaven jeg fikk var en stor kake som holdt lenge i kjøleskapet. Det var helt nydelig å ha noe som bare kunne settes frem på bordet når det kom folk på barselsbesøk. Finnes det kanskje et bakeri i nærheten av dem som du kunne bestilt fra og fått det levert hjem til dem? Anonymkode: d1eec...201 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg kjøper bøker i serien "Den store..." (eventyrboka, barnesangboka, osv) til mine venninner. Det er bøker de kan kose seg med i mange år fremover, og alle har kommet opp igjennom årene og fortalt hvor glade de er for at de fikk dem av meg og at de blir brukt hele tiden. Eller boka "Gjett hvor glad jeg er i deg", som også har vært en stor slager Ellers ha barnebestikk vært populært også, spesielt mummi-bestikket (fås på f.eks. kitchn). Anonymkode: 6fa46...d46
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Støtter forslaget over om noe som kan spises/serveres, alt som lar de spare tid og krefter (særlig for å varte opp andre). Noe av det mest fantastiske fra egen barseltid var venner som kom på besøk med middag og kaker til kaffen selv, så jeg slapp å stresse med å lage mat og bake og servere ting 😁 Anonymkode: 64212...b0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå