AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg kan av og til merke at noen har lyst på meg. Kan se det på blikket, hvordan holdningen er, biter seg i underleppa osv. Ikke så lemge siden så tok jeg en i å se bort et par ganger på meg, dette var inne og med flere folk. Vi ble begge litt, oi, hva gjør jeg nå. 😄 Skal jeg stole på den følelsen? Kan det stemme? Anonymkode: aeb5d...180
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kan av og til merke at noen har lyst på meg. Kan se det på blikket, hvordan holdningen er, biter seg i underleppa osv. Ikke så lemge siden så tok jeg en i å se bort et par ganger på meg, dette var inne og med flere folk. Vi ble begge litt, oi, hva gjør jeg nå. 😄 Skal jeg stole på den følelsen? Kan det stemme? Anonymkode: aeb5d...180 Er du kvinne eller mann? Min erfaring som mann er at det er lett å se at en dame har lyst, jeg har i hvert fall aldri bommet i løpet av 15-20 forhold/one night stands som har startet med at jeg fanget opp blikk fra henne. Det er ikke noe komplisert tankelesning eller tolkning av kroppsspråk involvert, det er så enkelt som at de ser på meg på en måte de ellers aldri gjør. Anonymkode: 1e11a...5ef
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du kvinne eller mann? Min erfaring som mann er at det er lett å se at en dame har lyst, jeg har i hvert fall aldri bommet i løpet av 15-20 forhold/one night stands som har startet med at jeg fanget opp blikk fra henne. Det er ikke noe komplisert tankelesning eller tolkning av kroppsspråk involvert, det er så enkelt som at de ser på meg på en måte de ellers aldri gjør. Anonymkode: 1e11a...5ef Jeg er kvinne. Kan merke det både ved bekjente og tilfeldige, for eks i kassa der jeg jobber Anonymkode: aeb5d...180
Bamseklemmer Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 En kvinne som bøyer hodet litt ned og vrir ansiktet til en side er jo et godt tegn, samtidig som hun smiler og holder øyekontakten🤭
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Hvordan ser man det på menn da? 1 time siden, Bamseklemmer skrev: En kvinne som bøyer hodet litt ned og vrir ansiktet til en side er jo et godt tegn, samtidig som hun smiler og holder øyekontakten🤭 Anonymkode: 4537a...9c5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser man det på menn da? Anonymkode: 4537a...9c5 Der er blikket klistret på øynene til dama. Gjerne litt nedover kroppen også. Lurt smil. Anonymkode: aeb5d...180
bullehurk Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 Sånt merker man når man ikke er helt ung lenger, og litt "dreven". Elsker å blikkflørte........ 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, bullehurk skrev: Sånt merker man når man ikke er helt ung lenger, og litt "dreven". Elsker å blikkflørte........ Hva er "ikke helt unge lengre" da?😅 Anonymkode: 4537a...9c5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 Kanskje det er mulig å merke, men jeg tror nok at en del mistolker også. Har opplevd at menn tror jeg vil, når jeg ikke vil. Noen ganger er det f eks at jeg synes de er en interessant person, noe jeg ofte føler om folk. Anonymkode: ccc2e...0cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå