AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 For to år siden ble jeg singel etter et lengre forhold. Og en venninne fikset meg profil på en dating app. Av en eller annen grunn ble alderen min feil på appen, noe jeg ikke gadd å fikse i for jeg tok jo ikke det seriøst. jeg traff en fyr, noe jeg ikke trodde skulle bli seriøst. viser seg at han dessverre er sjelevennen min og vi har det så sykt bra sammen. Han tror jeg er 4 år eldre enn han. Egentlig er det pluss 5 år til. Altså 9. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Burde fortelle sannheten men jeg er redd for at han skal bli sint, si det til alle han kjenner og det blir flaut og være meg i den lille byen vi bor i... Jeg prøvde dumpe han pga dette, men det ble helt feil og vi finner tilbake til hverandre...(sa jo ikke alder var grunnen) Det har altså gått nesten to år. Hvordan skal jeg legge frem dette? vet det høres ut som verdens dummeste problem, men det er altså en stor greie for meg nå. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal si eller gjøre. Dumper jeg han blir vi begge ulykkelige... sier jeg det så kanskje han mister tilliten til meg...eller syns jeg er for gammel. han er i slutten av 30 åra. Hva hadde dere gjort? Hvordan hadde dere reagert om dere var han? Anonymkode: e3d39...dde
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Fortell det nå .. og rett opp alderen i appen Anonymkode: a2c7c...bda 25
Gjest Traktorkusken Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For to år siden ble jeg singel etter et lengre forhold. Og en venninne fikset meg profil på en dating app. Av en eller annen grunn ble alderen min feil på appen, noe jeg ikke gadd å fikse i for jeg tok jo ikke det seriøst. jeg traff en fyr, noe jeg ikke trodde skulle bli seriøst. viser seg at han dessverre er sjelevennen min og vi har det så sykt bra sammen. Han tror jeg er 4 år eldre enn han. Egentlig er det pluss 5 år til. Altså 9. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Burde fortelle sannheten men jeg er redd for at han skal bli sint, si det til alle han kjenner og det blir flaut og være meg i den lille byen vi bor i... Jeg prøvde dumpe han pga dette, men det ble helt feil og vi finner tilbake til hverandre...(sa jo ikke alder var grunnen) Det har altså gått nesten to år. Hvordan skal jeg legge frem dette? vet det høres ut som verdens dummeste problem, men det er altså en stor greie for meg nå. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal si eller gjøre. Dumper jeg han blir vi begge ulykkelige... sier jeg det så kanskje han mister tilliten til meg...eller syns jeg er for gammel. han er i slutten av 30 åra. Hva hadde dere gjort? Hvordan hadde dere reagert om dere var han? Anonymkode: e3d39...dde Ærlighet varer lengst! Samme hvilken reaksjon det får, men det kommer fram en eller annen gang, uansett.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Min eks løy ti år på alderen. Ti år. Han var altså ti år eldre enn han påsto. Jeg var dum og forelska og sa «Ok, det går bra» det viste seg å være bare begynnelsen på en rekke løgner i hele forholdet og utroskap og dritt. Hvis noen lyver på alder i dag, løper jeg. Fordi det har med manglende grunnleggende respekt for andre å gjøre. Anonymkode: c3b7f...94c 16
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Svarte for raskt.. kinkig situsjon .. alderen vil jo komme frem på et eller annet tidspunkt .. er bedre du forteller det selv .. Anonymkode: a2c7c...bda
Nerine_ Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 Har du fortsatt å "late som" du er yngre, eller har ikke alder vært et tema tiden dere har vært sammen? 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 Haha, men hallo. Du må jo si det. Som andre sier: det kommer jo til å komme frem før eller senere, med mindre du har tenkt å forfalske legitimasjon og ID-papirer og lage dekkhistorie om skolegang og utdannelse og alt.. Tåler ikke forholdet sannheten nå, tåler ikke forholdet sannheten senere heller. Og du sier avsløringen kan bli flau fordi dere bor i en liten by? Da er det vel desto større sjanse for å bli avslørt og, skulle man tro.. Anonymkode: 7c682...016 11
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 Utrolig at du har latt det gå nesten to år uten å si noe. Anonymkode: 40201...2ed 31
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 Dere har vært sammen to år, men ikke feiret bursdagen din? Feiret bare dere to hver gang? Han har ikke engang overhørt noen si gratulerer med X årsdagen din? Sett noen skrive det på sosiale medier, eventuelt sett det skrevet fra tidligere år eller på et bursdagskort? Det høres skikkelig merkelig ut. Har du ingen venner? Anonymkode: 7636c...e76 27
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #10 Skrevet 5. oktober 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eks løy ti år på alderen. Ti år. Han var altså ti år eldre enn han påsto. Jeg var dum og forelska og sa «Ok, det går bra» det viste seg å være bare begynnelsen på en rekke løgner i hele forholdet og utroskap og dritt. Hvis noen lyver på alder i dag, løper jeg. Fordi det har med manglende grunnleggende respekt for andre å gjøre. Anonymkode: c3b7f...94c Ser den, men jeg har ingen andre hemmeligheter for han. Utroskap er helt uantuelt. 31 minutter siden, Nerine_ skrev: Har du fortsatt å "late som" du er yngre, eller har ikke alder vært et tema tiden dere har vært sammen? nei alder har aldri vært et tema, og vi feirer sjeldent bursdager. Vet ikke hvorfor men sånn har det alltid vært hos meg. Er ingen bursdag fan.. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, men hallo. Du må jo si det. Som andre sier: det kommer jo til å komme frem før eller senere, med mindre du har tenkt å forfalske legitimasjon og ID-papirer og lage dekkhistorie om skolegang og utdannelse og alt.. Tåler ikke forholdet sannheten nå, tåler ikke forholdet sannheten senere heller. Og du sier avsløringen kan bli flau fordi dere bor i en liten by? Da er det vel desto større sjanse for å bli avslørt og, skulle man tro.. Anonymkode: 7c682...016 ja, jeg kjenner ikke så mange her, de jeg kjenner vet jo knapt alderen min heller..og ikke jeg deres. vet du hvordan man forfalsker papirer?🤪🤪 kødda... Vet dette er en dum knipe og ja skulle ønske jeg fiksa det i startet. Har ikke den appen lengre btw, siden jeg ikke bruker dating apper lengre. Anonymkode: e3d39...dde
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #11 Skrevet 5. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har vært sammen to år, men ikke feiret bursdagen din? Feiret bare dere to hver gang? Han har ikke engang overhørt noen si gratulerer med X årsdagen din? Sett noen skrive det på sosiale medier, eventuelt sett det skrevet fra tidligere år eller på et bursdagskort? Det høres skikkelig merkelig ut. Har du ingen venner? Anonymkode: 7636c...e76 Ja det høres merkelig ut, enig der. Har veldig få venner i denne byen, har noen spredd utover landet men ingen nære venner... Anonymkode: e3d39...dde
-Titania- Skrevet 5. oktober 2020 #12 Skrevet 5. oktober 2020 Du har latt mannen tro at du er 9 år yngre enn du egentlig er i 2 ÅR? Ikke fatter jeg at det er mulig at dette ikke har kommet fram før, men uansett så er det selvfølgelig på høy tid å legge korta på bordet. 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #13 Skrevet 5. oktober 2020 Merker jeg nesten er aller mest fascinert over at du har klart å la det skure med den "løgnen" i 2 år. Sier ikke at alder er det første eller eneste jeg snakker med kjærester om, men det dukker da opp som tema i ulike sammenhenger nå og da. Og 9 år er jo ganske mye, det er jo nesten en halv generasjon med andre popkulturelle referanser og alt mulig! 😅 Utrolig gjennomført, men synes fremdeles du bør si det nå. Tenker det er en sånn løgn som bare vokser og blir verre jo lengre du lar det gå. Anonymkode: 7c682...016 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #14 Skrevet 5. oktober 2020 6 minutter siden, -Titania- skrev: Du har latt mannen tro at du er 9 år yngre enn du egentlig er i 2 ÅR? Ikke fatter jeg at det er mulig at dette ikke har kommet fram før, men uansett så er det selvfølgelig på høy tid å legge korta på bordet. Til mitt (veldig dårlige) forsvar, så trodde verken han eller noen andre at jeg var så ung som det sto på den appen. Da ble det bare kleint for meg å dra frem bankkortet og bare «se her, jeg er egentlig så mye eldre» og ja jeg vet jeg har gått på en smell. Bare vet ikke hvordan løse det... eller jo jeg vet løsningen, bare vet ikke HVORDAN jeg skal si det!!! På en pen måte... huff... liker ikke denne røra i det hele tatt og vet ikke hvordan si det til han... Anonymkode: e3d39...dde
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #15 Skrevet 5. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merker jeg nesten er aller mest fascinert over at du har klart å la det skure med den "løgnen" i 2 år. Sier ikke at alder er det første eller eneste jeg snakker med kjærester om, men det dukker da opp som tema i ulike sammenhenger nå og da. Og 9 år er jo ganske mye, det er jo nesten en halv generasjon med andre popkulturelle referanser og alt mulig! 😅 Utrolig gjennomført, men synes fremdeles du bør si det nå. Tenker det er en sånn løgn som bare vokser og blir verre jo lengre du lar det gå. Anonymkode: 7c682...016 Nesten for utrolig til å være sant... hater livet mitt akkurat nå. Anonymkode: e3d39...dde
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #16 Skrevet 5. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig at du har latt det gå nesten to år uten å si noe. Anonymkode: 40201...2ed 😅😅 Anonymkode: dfde8...673
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #17 Skrevet 5. oktober 2020 Ja,hvordan skal du ro til land med den? 😄 Dette var nesten litt komisk. Men si det med ei gang du, han vil nok ikke gi deg opp for det. Han vil nok bare stusse litt over at du ikke sa det før?;) Anonymkode: dfde8...673 1
Hyoscyamus Skrevet 5. oktober 2020 #18 Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min eks løy ti år på alderen. Ti år. Han var altså ti år eldre enn han påsto. Jeg var dum og forelska og sa «Ok, det går bra» det viste seg å være bare begynnelsen på en rekke løgner i hele forholdet og utroskap og dritt. Hvis noen lyver på alder i dag, løper jeg. Fordi det har med manglende grunnleggende respekt for andre å gjøre. Anonymkode: c3b7f...94c Haha, han heter ikke tilfeldigvis Roger? Vet nemlig om en med det navnet som løy ti år på alderen når han sjekket damer på nett 😉
-Titania- Skrevet 5. oktober 2020 #19 Skrevet 5. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til mitt (veldig dårlige) forsvar, så trodde verken han eller noen andre at jeg var så ung som det sto på den appen. Da ble det bare kleint for meg å dra frem bankkortet og bare «se her, jeg er egentlig så mye eldre» og ja jeg vet jeg har gått på en smell. Bare vet ikke hvordan løse det... eller jo jeg vet løsningen, bare vet ikke HVORDAN jeg skal si det!!! På en pen måte... huff... liker ikke denne røra i det hele tatt og vet ikke hvordan si det til han... Anonymkode: e3d39...dde Ja, dette er litt av en smørje, må jeg si, og jeg synes ikke det er noen gode unnskyldninger her. Legg deg flat, det er det eneste du kan gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #20 Skrevet 5. oktober 2020 "Huff, du vet du hva? Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal si eller gjøre, så jeg bare sier det. Av en eller annen grunn ble alderen min feil på appen, noe jeg ikke gadd å fikse i for jeg tok jo ikke det seriøst." Anonymkode: bef85...180 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå