AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Nå har det seg slik at jeg har havnet i en liten knipe frem til jeg får lønn igjen den 20, og har bare 400 kr til overs denne måneden. Heldigvis er fryseren full av diverse mat, som brød, kyllingfilet, kyllinglår, kjøttdeig, lammestek, lammestrimler, nakkekoteletter, kjøttpølser, grillpølser og diverse grønnsaker. Jeg har ris og pasta, noen poteter, men ikke særlig annet i grønnsaksskuffen enn agurk og tomat. Av tørrvarer har jeg endel knuste tomater, kokosmelk, diverse woksauser, havregryn og alt man trenger til baking osv. Så strengt tatt burde det vel gå fint, men her setter min fantasi en stopper. Pleier som regel bare å finne oppskrifter på mat som ser fristende ut for å så gå å kjøpe de resterende ingrediensene hvis jeg mangler noe. Vet jeg bør kjøpe smør og melk i hvert fall, så det er på handlelisten, men hva burde jeg passe på å kjøpe her? Og har dere noen tips til smakfulle middager jeg kan lage med dette? Jeg er over middels god på å lage mat, men med engang jeg må bare lage noe ut i fra fantasien så blir jeg så tafatt. Anonymkode: f6c93...70e
AnonymBrukern Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Det er to uker til lønn. Med så mye du har hjemme burde du klart deg helt fint uten å bruke penger engang...😂 du har jo div kjøtt og div karbohydrater. Kjøp noe ekstra grønnsaker, lompe til pølsene og pålegg til brød
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Du er ærlig, det kompenserer langt på vei for manglende kreativitet Søk på oppskrifter/middagstips med de råvarene du har. Istedenfor "gryterett" googler du "middag lammestrimler kokosmelk tomat" og "kjøttpølser grønnsaker ris" osv. Da ser du raskt hva du eventuelt trenger å kjøpe. Anonymkode: 8d6f7...3db
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Fattig student sine ukemenyer! Anonymkode: 3f586...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå