AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Hva gjør dere andre som er i forhold hvis dere møter på andre dere er ekstremt tiltrukket av? Jeg har en sånn person i livet mitt nå. Det slår gnister mellom oss, han vekker et helt vell av følelser i meg, jeg blir spent, andpusten, kåt, nervøs, det er rett og slett som om hele kroppen min forteller meg at det er meningen at det skal skje noe mellom oss. Det er så sinnsykt deilig å ha sånne følelser og jeg får intense sommerfugler i magen av å tenke på neste gang vi skal sees igjen. Og disse følelsene er så sterke at jeg ikke får antydninger til dårlig samvittighet engang, selv om jeg vet at jeg bør ha det. Men tiltrekningen er så overveldende, jeg har mer enn nok med å sørge for at det ikke skjer noe mellom oss. Å fortrenge følelsene virker helt umulig, men det er jo egentlig det jeg vil innerst inne. Det verste er at vi treffes på en måte som gjør at vi egentlig har alle muligheter... Det er oss to under fire øyne på kveldstid. Og nei, disse møtene er ikke frivillige og noe jeg kan velge meg ut av, det er en del av et prosjekt jeg er med på gjennom jobben. Jeg lurer egentlig på alt av tips og triks både for å beherske seg rundt han, sørge for at ingenting skjer og aller helst greie å fortrenge følelsene også. Og til slutt: Er ikke så interessant å høre fra dere som aldri opplever sånt. Anonymkode: 7572a...977
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Er vanlig å bli litt betatt av andre, feks på jobben. Det går ofte over etterhvert. Anonymkode: a538e...359 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Det er den mannen som får deg til å føle deg sånn du bør satse på. Men for all del: "behersk deg" i vei og ødelegg fine ting som kommer naturlig. My bedre å "bestemme seg" for noen og gå rundt å ha det kjedelig, spenningsløst og halvkjipt et helt liv.. Anonymkode: 80a6b...6a7 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Innser at det kun er kjemiske reaksjoner i hjernen og ignorerer det. Anonymkode: 737ee...c85 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Innser at det kun er kjemiske reaksjoner i hjernen og ignorerer det. Anonymkode: 737ee...c85 Hva mener du med at det "kun" er kjemiske reaksjoner i hjernen? Det er jo nettopp det at de kjemiske reaksjonene er så sterke og gjør meg så spinnvill som er utgangspunktet for det hele. Anonymkode: 7572a...977 1
Gjest Paramount Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 Det høres ut som du spiller hovedrollen i en hjemmelaget realityserie. Mitt tips er at du bør slutte å se reality på tv.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 Det blir MYE værre om der skjer noe fysisk, da blir man helt ødelagt. Mitt råd er å gjøre ALT du kan for å slippe vedkommende. Hilsen en som sliter max over lang tid. Anonymkode: 68849...1a3 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 Hvorfor er dette så ille da? Er det fordi du ikke vil involvere deg i folk på jobben? Husk at det er i nettopp jobben mange møter hverandre. Anonymkode: 9e828...6e1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør dere andre som er i forhold hvis dere møter på andre dere er ekstremt tiltrukket av? Jeg har en sånn person i livet mitt nå. Det slår gnister mellom oss, han vekker et helt vell av følelser i meg, jeg blir spent, andpusten, kåt, nervøs, det er rett og slett som om hele kroppen min forteller meg at det er meningen at det skal skje noe mellom oss. Det er så sinnsykt deilig å ha sånne følelser og jeg får intense sommerfugler i magen av å tenke på neste gang vi skal sees igjen. Og disse følelsene er så sterke at jeg ikke får antydninger til dårlig samvittighet engang, selv om jeg vet at jeg bør ha det. Men tiltrekningen er så overveldende, jeg har mer enn nok med å sørge for at det ikke skjer noe mellom oss. Å fortrenge følelsene virker helt umulig, men det er jo egentlig det jeg vil innerst inne. Det verste er at vi treffes på en måte som gjør at vi egentlig har alle muligheter... Det er oss to under fire øyne på kveldstid. Og nei, disse møtene er ikke frivillige og noe jeg kan velge meg ut av, det er en del av et prosjekt jeg er med på gjennom jobben. Jeg lurer egentlig på alt av tips og triks både for å beherske seg rundt han, sørge for at ingenting skjer og aller helst greie å fortrenge følelsene også. Og til slutt: Er ikke så interessant å høre fra dere som aldri opplever sånt. Anonymkode: 7572a...977 Hvorfor skal du fortrenge disse følelsene? Er det gjensidig og dere begge er lefige er det bare å gå for det! Anonymkode: 563c9...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #10 Skrevet 5. oktober 2020 TS her. Trodde det kom klart frem av den første setningen min, men for å være helt tydelig: Jeg er altså gift med en mann jeg elsker og har to barn med, og som jeg ikke har noen planer om å bedra. Anonymkode: 7572a...977 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #11 Skrevet 5. oktober 2020 Verken gift eller opptatt, men jeg unngår dette mennesket som pesten. Han er den eneste som vekket oppmerksomheten etter å ha kommet av et forhold. Tiltrekningen mellom oss var tydelig fra dag 1, og det har vært svært vanskelig å holde fingrene av fatet i perioder, men han er en umoden, men godt voksen fuckboy, og det blir for tåpelig å involvere seg med han. Anonymkode: bff6a...238
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #12 Skrevet 5. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du fortrenge disse følelsene? Er det gjensidig og dere begge er lefige er det bare å gå for det! Anonymkode: 563c9...6ef Hun er gift og har unger. Kan være litt dumt å hoppe til en ny fordi man er bombe forelsket. Den forelskelsen går over og da vet en ikke hva som skjer. Samtidig litt uetisk å bare dra fra noen en er gift med pg av forelskelse. Hadde det vært normen ville det ikke vært mange stabile familier. Anonymkode: f3bda...016
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #13 Skrevet 5. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at det "kun" er kjemiske reaksjoner i hjernen? Det er jo nettopp det at de kjemiske reaksjonene er så sterke og gjør meg så spinnvill som er utgangspunktet for det hele. Anonymkode: 7572a...977 Jepp. Ignorer. Anonymkode: 737ee...c85 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #14 Skrevet 5. oktober 2020 Tenk litt gjennom på hva som kan trigge denne tiltrekningen? Ofte er det en forklaring og noe du mangler i forholdet eller lovet ditt Anonymkode: 16dd7...114 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #15 Skrevet 5. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere andre som er i forhold hvis dere møter på andre dere er ekstremt tiltrukket av? Jeg har en sånn person i livet mitt nå. Det slår gnister mellom oss, han vekker et helt vell av følelser i meg, jeg blir spent, andpusten, kåt, nervøs, det er rett og slett som om hele kroppen min forteller meg at det er meningen at det skal skje noe mellom oss. Det er så sinnsykt deilig å ha sånne følelser og jeg får intense sommerfugler i magen av å tenke på neste gang vi skal sees igjen. Og disse følelsene er så sterke at jeg ikke får antydninger til dårlig samvittighet engang, selv om jeg vet at jeg bør ha det. Men tiltrekningen er så overveldende, jeg har mer enn nok med å sørge for at det ikke skjer noe mellom oss. Å fortrenge følelsene virker helt umulig, men det er jo egentlig det jeg vil innerst inne. Det verste er at vi treffes på en måte som gjør at vi egentlig har alle muligheter... Det er oss to under fire øyne på kveldstid. Og nei, disse møtene er ikke frivillige og noe jeg kan velge meg ut av, det er en del av et prosjekt jeg er med på gjennom jobben. Jeg lurer egentlig på alt av tips og triks både for å beherske seg rundt han, sørge for at ingenting skjer og aller helst greie å fortrenge følelsene også. Og til slutt: Er ikke så interessant å høre fra dere som aldri opplever sånt. Anonymkode: 7572a...977 hvorfor? Anonymkode: 93a2c...24c 1
Rosatoast Skrevet 5. oktober 2020 #16 Skrevet 5. oktober 2020 Følte du det sånn overnfor din nåværende kjæreste før dere ble sammen? Hvis ikke; da tyder det kanskje på at det er denne personen som er den riktige for deg, og kjæresten din har du aldri vært forelska i 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #17 Skrevet 5. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Trodde det kom klart frem av den første setningen min, men for å være helt tydelig: Jeg er altså gift med en mann jeg elsker og har to barn med, og som jeg ikke har noen planer om å bedra. Anonymkode: 7572a...977 trasig å møte den rette, når man allerede er gift. Anonymkode: 93a2c...24c 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #18 Skrevet 5. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Trodde det kom klart frem av den første setningen min, men for å være helt tydelig: Jeg er altså gift med en mann jeg elsker og har to barn med, og som jeg ikke har noen planer om å bedra. Anonymkode: 7572a...977 Beklager, jeg fikk ikke med meg at du er i forhold. Da blir det nor annet ja. Mitt råd er om mulig å unngå situasjoner hvor dere må jobbe sammen. Men ser jo at det kanskje ikke er så lett... Anonymkode: 9e828...6e1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #19 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg hadde en slik kollega mens jeg var samboer med eksen. Helt ekstrem, mind blowing tiltrekning. Vi endte opp med å rote noen ganger, men hadde aldri sex. Denne kollegaen var på ingen måte "den rette", som folk her skriver. Vi ble ikke sammen, det ble ingen eksplosjon av følelser og jeg bare mistet interessen og avsluttet flørtingen etterhvert som jeg kom meg ut av samboerskapet. Hadde ikke dårlig samvittighet fordi tiltrekningen var så ekstrem at den bare overdøvet alt. Faktisk var denne mangelen på dårlig samvittighet selve pushet jeg trengte for å komme meg ut av et forhold som ikke fungerte, selv om jeg "elsket" samboeren min. Nå som jeg er lykkelig gift og ingenting mangler i forholdet mitt, synes jeg det er mye lettere å fortrenge tiltrekning som oppstår med kollegaer e.l. Anonymkode: ae562...35d 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #20 Skrevet 6. oktober 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde en slik kollega mens jeg var samboer med eksen. Helt ekstrem, mind blowing tiltrekning. Vi endte opp med å rote noen ganger, men hadde aldri sex. Denne kollegaen var på ingen måte "den rette", som folk her skriver. Vi ble ikke sammen, det ble ingen eksplosjon av følelser og jeg bare mistet interessen og avsluttet flørtingen etterhvert som jeg kom meg ut av samboerskapet. Hadde ikke dårlig samvittighet fordi tiltrekningen var så ekstrem at den bare overdøvet alt. Faktisk var denne mangelen på dårlig samvittighet selve pushet jeg trengte for å komme meg ut av et forhold som ikke fungerte, selv om jeg "elsket" samboeren min. Nå som jeg er lykkelig gift og ingenting mangler i forholdet mitt, synes jeg det er mye lettere å fortrenge tiltrekning som oppstår med kollegaer e.l. Anonymkode: ae562...35d Takk for svar. Æsj, det er ekkelt å skrive noe man vet at man ikke kommer til å bli trodd på av enkelte her inne, men here goes: forholdet mellom meg og mannen fungerer godt og det er ingenting som mangler. Vi elsker hverandre, hverdagen går på skinner, vi har god sex og har greid å bevare seksuell spenning. At jeg ikke får dårlig samvittighet er egentlig helt utrolig, for jeg hater å såre mannen min på alle mulige bagatellmessige måter. Men det er som du sier, tiltrekningen til han andre overdøver absolutt alt. Jeg tror heller ikke han egentlig er "den rette" for meg som kjæreste. Det handler om flørt og sex. Jeg tror sex med ham ville vært helt mind blowing og vi ville sikkert vært som dyr en stund, men så ville det avtatt og da ville det ikke vært så mye igjen tror jeg. Annet enn brennende interesse for samme fagfelt. Anonymkode: 7572a...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå