AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Dette er musikkleir for barn/ungdom. Hvorfor får ikke gutter delta? Er det vanlig å skille ut gutter slik? Hva om det var for gutter, ikke-binære og transepersoner. Men jenter forbudt? Anonymkode: 64b15...b13 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Det er jo lov for gutter, når de kaller seg ikke-binære og transpersoner. Men helt vanlige gutter er ikke ønsket? For et totalt idiotisk konsept!!!! Anonymkode: d61a4...b44 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Ts her Ja jeg synes også det var en merkelig måte å sortere ut deltagere på. Anonymkode: 64b15...b13
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Ser ikke noe problem med det. Gutter = vold, trakassering, uønsket oppmerksomhet osv osv Anonymkode: 31c81...245 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 Kunne hatt leir kun for etnisk hvite, heteroseksuelle cis-gutter. For å virkelig trigge feministene 🤭 Anonymkode: fd0a0...51c 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kunne hatt leir kun for etnisk hvite, heteroseksuelle cis-gutter. For å virkelig trigge feministene 🤭 Anonymkode: fd0a0...51c Hvorfor skulle det true akkurat feministene? Anonymkode: cb8dc...4c0 3
Lisa Rowe Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 Kan hjelpe om du legger ved link slik at vi kan sjekke det ut selv. Det er nok en underliggende grunn. Dette er forøvrig bare én leir, og det finnes hundrevis av andre som også har kriterier for deltagelse, eller en ønsket målgruppe. 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #9 Skrevet 11. oktober 2020 Det finnes en del overgripere som framstår som transpersoner for å gjøre overgrep. Jeg ville tenkt meg nøye om før jeg sendte ungen min på denne leiren. Anonymkode: 66005...40d 6
Lisa Rowe Skrevet 11. oktober 2020 #11 Skrevet 11. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes en del overgripere som framstår som transpersoner for å gjøre overgrep. Jeg ville tenkt meg nøye om før jeg sendte ungen min på denne leiren. Anonymkode: 66005...40d Skal du komme med en såpass alvorlig påstand så håper jeg virkelig at du har statistikker til å støtte det opp? 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #12 Skrevet 11. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe problem med det. Gutter = vold, trakassering, uønsket oppmerksomhet osv osv Anonymkode: 31c81...245 👀 for en j**lig måte å tenke om barn😯 Anonymkode: d19c6...9b9 3
AnonymBrukern Skrevet 11. oktober 2020 #13 Skrevet 11. oktober 2020 Herregud... man er ikke pålagt å invitere alle. Hva er problemet med at det bare er for jenter? Det finnes da sikker massevis av musikkleirer rundt som er for alle 2
Lisa Rowe Skrevet 11. oktober 2020 #14 Skrevet 11. oktober 2020 På 6.10.2020 den 6.47, AnonymBruker skrev: Ts her Ja jeg synes også det var en merkelig måte å sortere ut deltagere på. Anonymkode: 64b15...b13 Hva med leir som har handikappede mennesker som målgruppe? Eller kun ungdommer? Eller kun mennesker som er en del av lgbt-miljøet? Det handler ikke nødvendigvis om å sortere ut deltagere, men om å samle en gruppe mennesker (som kanskje føler seg utenfor samfunnet allerede) som kan relatere til hverandre og føle på en form for tilhørighet, samtidig som de føler seg trygge og ivaretatt. 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #15 Skrevet 11. oktober 2020 Håper det blir mer av dette slik at en kan utlyse aktiviteter bare for gutter på sikt. Blir straks mye mer ukomplisert, iallefall aktiviteter med barn. Anonymkode: c5b97...13b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #16 Skrevet 11. oktober 2020 Er en helt klar trend i samfunnet at gutter blir nedprioritert.En helt klart politisk villet utvikling pushet av feminister som har mannsforakt som sitt eneste mantra. Anonymkode: a7f3c...997 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #17 Skrevet 11. oktober 2020 10 minutter siden, Lisa Rowe skrev: Skal du komme med en såpass alvorlig påstand så håper jeg virkelig at du har statistikker til å støtte det opp? https://www.dailymail.co.uk/news/article-8303753/amp/Transgender-inmates-carried-seven-sex-attacks-women-jail.html Anonymkode: 66005...40d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #18 Skrevet 11. oktober 2020 Ved å avholde slike feministleire som utestenger gutter, anerkjenner man jo at det er en grunnleggende biologisk forskjell mellom kjønnene. Men dette passer jo dårlig inn i feministagendaen? Does not compute. Anonymkode: 93a6b...cd2 4
Lisa Rowe Skrevet 11. oktober 2020 #19 Skrevet 11. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.dailymail.co.uk/news/article-8303753/amp/Transgender-inmates-carried-seven-sex-attacks-women-jail.html Anonymkode: 66005...40d Om du ikke ser forskjellen på en kriminell mann i fengsel som sier han er trans for å bli flyttet til kvinnefengselet slik at han kan fortsette med sine kriminelle handlinger, og på en norsk ungdom som sliter med kjønnsidentitet og vil på leir for å få seg venner, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Det er forresten viktig å ha kildekritikk. Dette er én avis, og her er det dessuten snakk om mennesker som allerede var kriminelle fra før av, ikke den generelle befolkningen. Dette er også i USA, ikke Norge, så det er overhodet ikke relevant i denne saken. Du hadde vel synes det var litt snålt om jeg skulle bedt deg om å være forsiktig med å gå på butikken i t-skjorte fordi du kan bli banket opp av menn, for å deretter legge ved en link fra en avis som skriver om hvordan kvinner blir banket opp av menn i Saudi Arabia for å gå lettkledd ute som bevis for påstanden min? 7
Lisa Rowe Skrevet 11. oktober 2020 #20 Skrevet 11. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved å avholde slike feministleire som utestenger gutter, anerkjenner man jo at det er en grunnleggende biologisk forskjell mellom kjønnene. Men dette passer jo dårlig inn i feministagendaen? Does not compute. Anonymkode: 93a6b...cd2 Det handler ikke om biologi, men om de tradisjonelle kjønnsrollene vi har i samfunnet. Det går forøvrig an at bare jenter samles, uten at det har noe med feminisme å gjøre. 😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå