Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ufør nå og vil ut i jobb igjen. Akkurat nå i år går jeg skole og vil gjerne se om det er mulig å få jobbet litt både for å sjekke ut hva jeg greier og for å tjene ekstra penger. Jeg er alene med barn så blir jo ting å ta hensyn til med det også. 

Anonymkode: fc212...172

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!

Anonymkode: 84f07...d2c

Skrevet

hva slags utd tar du?☺️bare gjør ting gradvis, så blir det nok lettere(uten at jeg vet noe om din situasjon). masse lykke til

Anonymkode: 2cdce...39b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ufør nå og vil ut i jobb igjen. Akkurat nå i år går jeg skole og vil gjerne se om det er mulig å få jobbet litt både for å sjekke ut hva jeg greier og for å tjene ekstra penger. Jeg er alene med barn så blir jo ting å ta hensyn til med det også. 

Anonymkode: fc212...172

Ok, så hva lurer du på sånn egentlig? Du vet at du kan både studere og jobbe som ufør uten noen problemer juridisk, så hva går spørsmålet ditt ut på? 

Noe annet er selvsagt livet i praksis selv om du har rett til noe på papiret. Veldig mange arbeidsgivere diskriminerer og akkurat nå har de mer enn nok friske søkere til det meste. 

Så du må først prøve å kvalifisere deg til noe mer eller bedre ved å studere litt, så kan du søke da, for hvis du har ingen kvalifikasjoner som er nyttige, så er du i praksis ufaglært arbeidskraft og sånt har arbeidsgivere nok å velge imellom, spesielt siden NAV pimper ut folk til arbeidsgivere via de latterlige tiltakene sine som uansett ikke fungerer for noen andre enn nettopp arbeidsgivere. 

Anonymkode: 79297...7b0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...