AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Del Skrevet 5. oktober 2020 Heisann! Jeg fødte for 1 uke siden og rett etter fødsel fikk jeg kløe på magen, tenkte at det var normalt fordi huden trakk seg sammen. Nå har det derimot begynt å klø på legger og innside lår, helt intenst og jeg må i dusjen for å skrubbe huden med klut for å lindre og bruker decubal som lindrer i noen timer. Jeg blir naturligvis rød når jeg klør, kan se noen røde prikker når huden får roet seg men ellers er det ingen andre tegn på huden. Hva kan det være? Har søkt litt på nettet, føler at polymorft svangerskapsutslett passer veldig men dette skal egentlig trekke seg tilbake 7-10 dager etter fødsel men det verste har jo oppstått etter 7-10 dager? Skal høre med helsesøster, eventuelt lege. Bare interessert om noen har opplevd det samme. Anonymkode: c0744...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jeg sliter med kløe 1,5 år etter fødsel. Mage, hender og armer. Jeg må bruke kløestillende krem for å få det til å gå over. Har klødd på meg arr flere steder. Ikke vært til lege med det, jeg har slitt med så mye andre ting at kløen har kommet i bakgrunnen dessverre. Håper det går over og at du ikke kommer til å slite i årevis som jeg. Anonymkode: c67e0...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Del Skrevet 5. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med kløe 1,5 år etter fødsel. Mage, hender og armer. Jeg må bruke kløestillende krem for å få det til å gå over. Har klødd på meg arr flere steder. Ikke vært til lege med det, jeg har slitt med så mye andre ting at kløen har kommet i bakgrunnen dessverre. Håper det går over og at du ikke kommer til å slite i årevis som jeg. Anonymkode: c67e0...17b Huff.. Dette var ikke motiverende😦 Synd å høre at du har slitt med ting som har gjort dette til en bagatell.. Anonymkode: c0744...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Del Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff.. Dette var ikke motiverende😦 Synd å høre at du har slitt med ting som har gjort dette til en bagatell.. Anonymkode: c0744...2eb Jeg klarer ikke å finne noen kilder som tilsier at det er sammenheng mellom fødsel og kløe, så jeg regner med det er tilfeldig for min del. Har selv tenkt det kan skyldes allergi med medisin jeg begynte med etter fødsel. Så det går helt sikkert over til deg, men sikkert greit å ta en tur til legen 😊 Anonymkode: c67e0...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå