Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Etter at jeg har lest så mange fascinerende historier om barn som husker sitt tidligere liv, er jeg overbevist om at reinkarnasjon finnes... Det finnes barn som husker spesifikke detaljer fra sitt tidligere liv, så det sier seg vel selv at reinkarnasjon finnes... Jeg tror at når en dør, kommer en til Himmelen, og så blir en kanskje født på nytt noen år senere, enten i den samme familien eller i en helt ny familie... Hva tenker du?

Anonymkode: a232d...41e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at livet blir som det var de milliardvis av årene før jeg ble født. Er ikke enig i at det sier seg selv at reinkarnasjon finnes bare fordi noen barn har "spesifikke" minner som mest sannsynlig bare er oppdiktet. Synes heller ikke det gir mening at man har himmelen som stoppested i noen år, før man blir gjenfødt. Hvorfor skulle det være det, liksom?

Anonymkode: 371e4...5cf

Skrevet

Jeg tenker at barn lager mye historier, og sier mye tull. De påvirkes også av hvem de vokser opp hos. Reinkarnasjon er tull. 

Anonymkode: dc3aa...2a9

Skrevet

Reinkarnasjon er ikke tull. Helt normalt i mine øyne :) 

Anonymkode: 3f881...8df

Skrevet

Det har med mønstre å gjøre

Anonymkode: 15557...f1e

Skrevet

Jajeg tror og på reinkarnasjon, men tror ikke alltid at det bare tar noen år til før neste inkarnasjon. Det kan bli mer 20 år, men dette tror jeg er forskjellig utifra livsplanen til den enkelte. 

Omdu før tiden tar det enda lengre tid og du må uansett det vente på andre siden mye lengre før nedte inkarnasjon. 

Anonymkode: 6924a...0d3

• Liker 1
Skrevet

Det kan være samme familie, men kan og være et helt nytt land med annen familie. Men selv om en ikke blir født i samme som før kan det henfe du blir født i en familie du hadde i et annet liv. Alle påjorden er i grunn familie med hverandre langt langt unna. Man fødes inn ned de som har samme frekvens som deg men er det noe traume eller annet du har med noen kan det hende du først må få vekk det traume og ha liv med noen du ikke er på frekvens med

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at barn lager mye historier, og sier mye tull. De påvirkes også av hvem de vokser opp hos. Reinkarnasjon er tull. 

Anonymkode: dc3aa...2a9

Men "tullet" matcher jo med reelle personer som har levd eller faktisk lever: https://exemplore.com/paranormal/Jenny-CockellThe-True-story-of-a-Woman-Who-has-Lived-Before-Mother-of-yesterdays-Children

Anonymkode: f995f...414

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke man har noe igjen av sitt tidligere liv inn i det nye...dersom det eksisterer da :) At man er sitt gamle "jeg". Det du beskriver er et annet fenomen. Hva vet jeg ikke.

Anonymkode: 51903...720

• Liker 1
Skrevet

On 10/6/2020 at 1:47 AM, AnonymBruker said:

Tror ikke man har noe igjen av sitt tidligere liv inn i det nye...dersom det eksisterer da :) At man er sitt gamle "jeg". Det du beskriver er et annet fenomen. Hva vet jeg ikke.

Anonymkode: 51903...720

Hvordan beskriver du de som fra barnsben blir født med angst eller andre lidelser? Hvordan beskriver du sånne som angelina Jordan som blir barnestjerne og berører hel verden så liten? Hvorfor kunne ikke alle blitt som angelina Jordan da? 

Hvor fikk de angsten fra? Kan det være at de fikk angsten fra et tidligere liv? Det er mange som dør med mye emosjonell bagasje som de ikke har fått helbredet hvilket de tar med seg til neste liv. Se gjerne podkast ånd og vitenskap om det, de nevnte noe om det

• Liker 1
Skrevet

Håper ikke det finnes et liv etter døden. Jeg orker ikke å gå på skole igjen og jobbe i 40 år til. Jeg fortjener å få "sove" etter jeg er død. 

Anonymkode: 435d1...686

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan beskriver du de som fra barnsben blir født med angst eller andre lidelser? Hvordan beskriver du sånne som angelina Jordan som blir barnestjerne og berører hel verden så liten? Hvorfor kunne ikke alle blitt som angelina Jordan da? 

Hvor fikk de angsten fra? Kan det være at de fikk angsten fra et tidligere liv? Det er mange som dør med mye emosjonell bagasje som de ikke har fått helbredet hvilket de tar med seg til neste liv. Se gjerne podkast ånd og vitenskap om det, de nevnte noe om det

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 53d42...b25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...