Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden snart, og med det været vi har hatt her så er jeg ikke akkurat knallbrun...Hadde vært fint å hatt litt farge på kroppen før vi reiser så jeg spekulerte litt i om jeg skulle smøre meg med selvbruning...Men det jeg lurer på er om det er noen fare for at huden kan bli skjoldete o.l. når jeg soler meg??? :briller2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke huden vil ta skade av å få sol oppå selvbruning. Men etterhvert som selvbruningseffekten avtar, så vil du kanskje få litt ujevn farge like vel. Hvis du bader eller svetter en del, så vil du skrubbe vekk det hudlaget hvor selvbruningsfargen sitter. Hvis huden under ikke er så farget enda, så vil det synes litt.

Dermalogica har en selvbruningskrem med faktor 15. Du kan jo kjøpe den, og så fortsette og smøre deg med den de første dagene på ferien, inntil din egen hud har kommet i gang skikkelig.

CAtzy

Skrevet

Svette og vann (saerlig klor) gjör at selvbruningskremen ikke holder like lenge. Men det gaar fint an aa bruke selvbruning, saa lenge du holder den vedlike eller evt. skrubber den bort naar du blir mer solbrun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...