Lesehøne Skrevet 12. oktober 2020 #21 Del Skrevet 12. oktober 2020 Man har vel en ganske standard type som er på SATS sentrene i hvert fall, stort sett samme type apparat de sentrene jeg har vært på. Sånn maskin der du kan dra opp og ned avhengig av om du vil trene biceps eller triceps. Det er vel også vanligere å være noe sterkere i triceps enn i biceps, for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #22 Del Skrevet 12. oktober 2020 10 timer siden, Lesehøne skrev: Man har vel en ganske standard type som er på SATS sentrene i hvert fall, stort sett samme type apparat de sentrene jeg har vært på. Sånn maskin der du kan dra opp og ned avhengig av om du vil trene biceps eller triceps. Det er vel også vanligere å være noe sterkere i triceps enn i biceps, for de fleste. Er ikke mye standard på disse. De er bygd på ulike måter med ulike vinkler noe som gjør at vektene blir ulike. På mitt sats er det tre ulike med helt ulike reelle vekter. Anonymkode: 44a18...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå