Margarethw Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg har nettopp slått opp med kjæresten og jeg vil ikke ha noen kjæreste med en gang. Men det er en gutt som jeg kanskje liker litt og som jeg alltid har synes har virket veldig kjekk og søt og snill. Jeg vil på en måte prøve å bli bedre kjent med ha uten at han skal tro at d nødvendigvis trenger å bli noe mer med en gang. "jeg kjenner han ikke så godt og vet ikke hva han tenker om meg" en annen ting er at han er venn med broren min. Og en person som hjelper moren min med handling og litt sånn fordi hun ikke har sertifikat og har vært en del syk. Vet ikke hvordan hun eller broren min hadde reagert men det trenger vel ikke bli all verdens bare av å henge litt sammen? Jeg kan vel være tydelig om han prøver seg at jeg ikke er helt over eksen og vil være venner en stund. I verste fall får jeg en ny venn og det er vel ikke gale det? Vil også si at jeg var veldig glad i eksen men det funket ikke så jeg måtte slå opp og jeg vil ikke hoppe inn i et nytt forhold men jeg vil fremdeles henge med han nye og bare bli kjent en stund ta det rolig og ikke få meg noe seriøst før om et halvt år igjen tror jeg. Denne gangen skal det føles rett og og jeg skal ikke rushe noe.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Høres ut som en dårlig idé. Anonymkode: b6811...8dc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Synes det høres helt greit ut. Anonymkode: 1acb0...1d8 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Høres ut som en god idé, og kontaktpunktene er der allerede. Bli kjent med den nye vennen og la ting flyte i sin retning og sitt tempo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå