AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Del Skrevet 4. oktober 2020 Alternativene er Torv, Sone og Gorm. Det er vanskelig å bestemme seg synes jeg. Noen innspill? Anonymkode: 02872...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Del Skrevet 4. oktober 2020 Ingen. Torv som i torv på bakken? Sone som å sitte i fengsel? Gorm ligner på orm og gnom. Ikke pent. Du ber om at barnet blir mobbet. Anonymkode: 90c38...fb4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Del Skrevet 4. oktober 2020 Kanke værra seriøst Men kjør på haha Anonymkode: e963e...bb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Del Skrevet 5. oktober 2020 😂🤦🏼♀️ Anonymkode: 4ce88...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. oktober 2020 #5 Del Skrevet 5. oktober 2020 Torv er ikke et navn i Norge. Det er 8 som heter Sone, men det klinger ikke bra, syns jeg. Gorm er et gammelt nordisk navn som stammer fra Guttorm. Så velg Gorm, eller gjerne Guttorm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Del Skrevet 5. oktober 2020 2 minutter siden, Hulderen said: Torv er ikke et navn i Norge. Det er 8 som heter Sone, men det klinger ikke bra, syns jeg. Gorm er et gammelt nordisk navn som stammer fra Guttorm. Så velg Gorm, eller gjerne Guttorm. Gorm var forresten navnet på læreren i "Støvet på en sommerfugls vinger" av Bjarne B. Reuter - hvis du har lest den. En velskrevet ungdomsbok også voksne kan lese. Ellers kan jeg også foreslå Polycarpus som guttenavn - et tradisjonelt navn som skiller seg litt ut; Karl XII bodde hos Polycarpus Reimann da han var i Christiania i 1716. Doktor Polycarpus høres fint ut hvis gutten vil bli lege, og general Polycarpus gir mer grad av respekt enn general Olsen. Anonymkode: 7593f...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Del Skrevet 5. oktober 2020 Nei nei nei!!!!!!! Anonymkode: 9b8dd...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Del Skrevet 5. oktober 2020 Hvorfor skal man gi barnet slike forferdelige navn. Ja, unikt.. men unikt er ikke synonymt med bra. Administrerende direktør Sone 😂? Heller Sone i fengsel 🤦♀️ Hvis jeg MÅTTE velge en av disse alternativene så hadde det blitt gorm 🤮 Anonymkode: fabc6...40c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. oktober 2020 #9 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ingen var fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #10 Del Skrevet 5. oktober 2020 8 timer siden, Hulderen skrev: Torv er ikke et navn i Norge. Det er 8 som heter Sone, men det klinger ikke bra, syns jeg. Gorm er et gammelt nordisk navn som stammer fra Guttorm. Så velg Gorm, eller gjerne Guttorm. Ts her. Joda, Torv er et navn, gutten til min tidligere nabo het det. Sone het læreren min for 20 år siden. Anonymkode: 02872...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #11 Del Skrevet 5. oktober 2020 Hvorfor vil du barna dine så vondt? Stakkars. Kommer til å bli mobba og ødelagt for livet, grenser til barnemishandling Anonymkode: 4ecc5...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. oktober 2020 #12 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Joda, Torv er et navn, gutten til min tidligere nabo het det. Sone het læreren min for 20 år siden. Anonymkode: 02872...fe0 Det er ingen treff på Torv i navnesøk hos SSB. Så om det virkelig er noen som heter det i Norge, så er de maks 3 stk. Edit: Jeg søkte på Torv på «Gule Sider», og fikk faktisk et treff. Så du har rett, det finnes 1, 2 eller 3 personer med det navnet i Norge. Endret 5. oktober 2020 av Hulderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 5. oktober 2020 #13 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Vet om flere som heter Gorm, det er da helt OK. Torv er sjeldent, men synes det er kult! Ville valgt Sune istedenfor Sone. Hvis jeg skulle valgt ett, ville jeg valgt Torv. Endret 5. oktober 2020 av Muskath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #14 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jens er nydelig! Folk som heter Jens er smarte og oppgående. Da blir han en bra kar:P Ikke så veldig vanlig heller:) Anonymkode: 68bbd...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmokeyEye Skrevet 5. oktober 2020 #15 Del Skrevet 5. oktober 2020 Per. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #16 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ville valgt Gorm av disse. Synes ikke det er så aller verst. Anonymkode: 1ca02...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolff Skrevet 5. oktober 2020 #17 Del Skrevet 5. oktober 2020 Toke, Grøtur og Høgne er kulere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolff Skrevet 5. oktober 2020 #18 Del Skrevet 5. oktober 2020 Gneip, Skur og Knoke er også noen skikkelige kruttnavn for tøffe gutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolff Skrevet 5. oktober 2020 #19 Del Skrevet 5. oktober 2020 Kjenner to mannlige tvillinger som heter Spikur og Hammur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #20 Del Skrevet 5. oktober 2020 7 timer siden, Hulderen skrev: Det er ingen treff på Torv i navnesøk hos SSB. Så om det virkelig er noen som heter det i Norge, så er de maks 3 stk. Edit: Jeg søkte på Torv på «Gule Sider», og fikk faktisk et treff. Så du har rett, det finnes 1, 2 eller 3 personer med det navnet i Norge. Jeg likte Torv best,litt som Thale, det er åså et ord men begge klinger fint. Thorv? Sone og Gorm liket jeg ikke, spesielt ikke Gorm. Anonymkode: d018c...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå