Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo 

Hvordan fortalte dere øvrig familie at dere skulle ha et barn nr to? Vurderer egentlig å bare ringe pga avstanden, hadde tenkt å ta en kaffetur, men jeg er deppa for tiden og orker ikke så mye familie. Eller sende snap med bilde av ultralydbilde eller noe.. Ser de max en gang i mnd, men de er jo litt nære fordet ❤️

Er det innafor? 

Anonymkode: 357b3...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Huff, er visst smelt på tjukka igjen, jeg. Fy så uansvarlig av meg, det er jo nok mennesker i verden!"

Anonymkode: 094bb...f5c

Skrevet

Vet ikke, kjenner ikke familien din

Anonymkode: 40e7b...2fc

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Huff, er visst smelt på tjukka igjen, jeg. Fy så uansvarlig av meg, det er jo nok mennesker i verden!"

Du sa dette seriøst? 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, kjenner ikke familien din

Anonymkode: 40e7b...2fc

Nei det er ikke sikkert. Men nå var det ikke det jeg spurte om heller. 

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Du sa dette seriøst? 

Ja er du ikke enig?

Skrevet

Ikke send snap til familie, du plukker opp telefonen og ringer. Snap kan sendes til venner. Selv fortalte vi det stort sett ansikt til ansikt, men så bor vi 20 min unna det meste av familie. 

Anonymkode: a00a5...fa8

• Liker 1
Skrevet

Ta en videosamtale med dem☺️

Anonymkode: 7eed1...5ec

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er du ikke enig?

Ja er vel noen som ikke burde reprodusere seg. Men hvis du synes det var så dumt, hvorfor tok du ikke abort? 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke send snap til familie, du plukker opp telefonen og ringer. Snap kan sendes til venner. Selv fortalte vi det stort sett ansikt til ansikt, men så bor vi 20 min unna det meste av familie. 

Anonymkode: a00a5...fa8

Takk for råd 😊 det er ca to timer å kjøre, og vi kan jo ta en dagstur for å besøke uansett, vi har jo flere å dra til der :)

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å dra på besøk sånn sett.. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff svarte litt sånn teit, jeg har ikke videosamtalet med dem før, snakker bare på tlf hehe:) 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ditt bidrag til en bedre verden kan være å slutte å være så kvalm😊

Anonymkode: 74a23...02f

• Liker 5
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ditt bidrag til en bedre verden kan være å slutte å være så kvalm😊

Bare hvis dere slutter med overproduksjonen av unger som verden hverken trenger eller vil ha 😘

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja er vel noen som ikke burde reprodusere seg. Men hvis du synes det var så dumt, hvorfor tok du ikke abort? 

Jeg gjorde det, og oppfordrer alle andre også til å ta til vettet. Hva skal dere med alle de ungene? Er det ikke nok folk i verden? Adopter dere en katt heller hvis dere kjeder dere om kveldene. 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det, og oppfordrer alle andre også til å ta til vettet. Hva skal dere med alle de ungene? Er det ikke nok folk i verden? Adopter dere en katt heller hvis dere kjeder dere om kveldene. 

Det er jo tydelig at du har et problem siden du henger på graviditetsforumet.. 

For noen er livet mer enn selvrealisering. Men fint at det stopper hos deg. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hvis dere slutter med overproduksjonen av unger som verden hverken trenger eller vil ha 😘

Vi skulle vel helst sluppet slike grinete og kvalme folk og, men her er du.

Frivillig eller ufrivillig barnløs, du virker bitter og burde kanskje snakke med noen. Hjelper kanskje litt på humøret😊

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det ligger i naturen å ville produsere seg for å fortsette med «overlevering» av genene. 

Uansett: Samtidig som mennesker blir født så dør ganske mange også. 

Å få seg barn er ikke for man skal kjede seg mindre. Det er mange som har som mål å få en egen familie og se barnebarna sine vokse opp. 

Jeg vil nok tro du ikke har det så bra med deg selv ut i fra kommentarene dine. 

Skrevet

TS: Du kan så klart ringe 😊 Men om du har energi til å ta en liten kaffe ute og fortelle det da så hadde det bare vært flott! 

Gratulerer! 

Skrevet
35 minutter siden, Kenelz skrev:

TS: Du kan så klart ringe 😊 Men om du har energi til å ta en liten kaffe ute og fortelle det da så hadde det bare vært flott! 

Gratulerer! 

Tusen takk ❤️Jeg var skikkelig deppa i går etter at vi hadde hatt besøk så følte egentlig ikke for å treffe noen på en stund. Pga omstendighetene vi har nå burde jeg si det så fort som mulig, selvom jeg fint kunne ventet litt til 😅 

Man blir jo godt humør av kaffe besøk så blir nok til det.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...