Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en veldig kjekk, jordnær og morsom mann. Han er 25 år. 

Jeg fyller snart 30 år og har et barn. Synes det er så gøy å være med han. Han tar meg med på så mye og føler meg plutselig 20 år igjen. Han sa han er så lei av umodne jenter og kunne tenkt seg å finne noen som er mer voksen. Han er lei av useriøse jenter. Jeg er ute etter det samme selv. 

Men er så redd for hva folk skal tenke om at jeg er sammen med noen som er  nesten 5 år yngre enn meg. Føler ikke vi er så forskjellige. 

Venter selvsagt en stund før jeg introduserer han for barnet mitt. Jeg har møtt vennene hans og de er kjempe greie. Venninnene mine synes han er utrolig koselig. Men blir litt redd for hva familien min sier. Min mor er opptatt av at jeg skal finne meg en voksen mann med hus og full pakke. Menn som er klare for å stifte familie. Jeg er ikke der selv enda engang. Barnet mitt var ikke planlagt, men hadde jeg ikke fått barnet mitt den gangen så hadde jeg nok ventet lenge. 

Burde jeg satse på dette? Føler livet mitt har blitt så spennende

Anonymkode: 5d3a4...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fem år er da ikke noe! 

Klart du må satse!

Lykke til❤️

Anonymkode: 0fef2...ef9

Skrevet

Jeg er 34 og sammen med en mann på 30 år. Jeg hadde også to barn fra før da jeg traff kjæresten min. Nå venter vi et barn sammen. Kos deg med den nye mannen, 5 år er ingenting 🧡

Anonymkode: b7b2a...f6b

Skrevet (endret)

Jeg ser ikke problemet, 5 år er da ikke mye. Jeg kjenner flere damer som er i langvarige forhold/gift med 7-10 år yngre menn, og det går aldeles strålende.

Endret av -Titania-
Skrevet

Over 10 års forskjell blir ofte et problem. Under det kan gå. Men unge menn endrer seg ekstremt opp mot 30-35. Mye mulig han mister helt intr for deg når du er 40 og han 35. Da tror jeg han vil ha ei på type 28. Vet jeg er brutal nå, men jeg hadde aldri som 30+ innledet noe med menn under 30

Anonymkode: 92224...352

Skrevet

Jeg og samboer var 25 og 28 da vi møttes, nå er vi 29 og 32, aldri vært noe trøbbel at han er 3 år yngre enn meg. Aldri merket noe til det, faktisk, annet enn positive ting. :)

Anonymkode: 857d5...e5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...