Akr Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Hei Jeg lurte på hva dere tenker er den beste matbutikken eller dagligvarekjeden når det gjelder jobb? Jeg tenker Meny ser lovende ut. Men Rema 1000 verst. Gjerne argumenter om dette. Synes det er spennende å høres andres tanker om dette. Endret 4. oktober 2020 av Akr
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Joker? Små butikker - mye selvstendig ansvar Anonymkode: 3e74a...a84
AnonymBrukern Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Synes coop prix ser ok ut. Ikke så store butikker
Akr Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Synes coop prix ser ok ut. Ikke så store butikker Tenkte det samme faktisk. Ser ganske bra ut.
Akr Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joker? Små butikker - mye selvstendig ansvar Anonymkode: 3e74a...a84 Dyre butikker da. Så er de butikkene døgnåpne og søndagsåpne, så vil ikke si de er best.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Obs, fra ei med erfaring fra diverse steder ☺️ Anonymkode: f997a...3a1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 Gjør ikke noe om de er dyre da, du skal ikke handle men jobbe. Mulighet for tillegg og varierte arbeidstider med utvidet åpning. Anonymkode: 3e74a...a84
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, Akr said: Dyre butikker da. Så er de butikkene døgnåpne og søndagsåpne, så vil ikke si de er best. Gjør ikke noe om de er dyre da, du skal ikke handle men jobbe. Mulighet for tillegg og varierte arbeidstider med utvidet åpning. Anonymkode: 3e74a...a84
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Obs, fra ei med erfaring fra diverse steder ☺️ Anonymkode: f997a...3a1 Stor butikk. Hvordan er det å jobbe der? Anonymkode: 3cb16...ca7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Skrevet 4. oktober 2020 4 minutter siden, Akr said: Dyre butikker da. Så er de butikkene døgnåpne og søndagsåpne, så vil ikke si de er best. Og hvis du er opptatt av prisnivået, må du iallfall ikke velge MENY😅 Anonymkode: 3e74a...a84
Summerbreeze Skrevet 4. oktober 2020 #11 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Nå har jeg kun jobbet i Rema, men fra mitt ståsted vil jeg si Meny. Jobber ikke lenger i bransjen, men vurderte alltid å søke meg over til Meny. Siden Rema er franchise er det større spillerom for kjøpemennene. Man kan selvfølgelig være heldig å møte på noen ordentlig bra kjøpemenn, men tror nok det er sjeldent. Er nok mye ymse i Meny butikker og, men tror sånn arbeidsmengde er ganske greit. Man har i hvert fall muligheten til å få mer arbeidsmengde om ønskelig. De er jo en populær kjede, i tillegg til at de ikke er like sparsommelige med ansatte som rema Endret 4. oktober 2020 av Summerbreeze
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #12 Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stor butikk. Hvordan er det å jobbe der? Anonymkode: 3cb16...ca7 Du er kun på din avdeling (f.eks kasse/info) så du slipper å løpe rundt i butikken å gjøre alt som f.eks rema, prix og de mindre. Du har ansvar for ditt område Anonymkode: f997a...3a1
Akr Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter #13 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvis du er opptatt av prisnivået, må du iallfall ikke velge MENY😅 Anonymkode: 3e74a...a84 Er ikke opptatt av det ville bare si det. Har jobbet som praksiselev i meny. Det var mye varepåfylling, stort sett etter det var det ikke så mye å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #14 Skrevet 4. oktober 2020 4 minutter siden, Summerbreeze skrev: Nå har jeg kun jobbet i Rema, men fra mitt ståsted vil jeg si Meny. Jobber ikke lenger i bransjen, men vurderte alltid å søke meg over til Meny. Siden Rema er franchise er det større spillerom for kjøpemennene. Man kan selvfølgelig være heldig å møte på noen ordentlig bra kjøpemenn, men tror nok det er sjeldent. Har dårlig erfaring med Rema 1000 fra en av mine foreldres side. Sjefen/kjøpmannen som du sier var ikke så snill. Hun jobbet lenge og hadde kveldsvakter. Du måtte vente til sent om kvelden før du kunne se henne, det var tungt. Dårlig betalt var det også. For meg er Rema 1000 verst akkurat på grunn av dette. Anonymkode: 3cb16...ca7
Summerbreeze Skrevet 4. oktober 2020 #15 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) . Endret 4. oktober 2020 av Summerbreeze
Akr Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter #16 Skrevet 4. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er kun på din avdeling (f.eks kasse/info) så du slipper å løpe rundt i butikken å gjøre alt som f.eks rema, prix og de mindre. Du har ansvar for ditt område Spennende. Hadde dere ansvarlige for hver avdeling eller?
Summerbreeze Skrevet 4. oktober 2020 #17 Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dårlig erfaring med Rema 1000 fra en av mine foreldres side. Sjefen/kjøpmannen som du sier var ikke så snill. Hun jobbet lenge og hadde kveldsvakter. Du måtte vente til sent om kvelden før du kunne se henne, det var tungt. Dårlig betalt var det også. For meg er Rema 1000 verst akkurat på grunn av dette. Anonymkode: 3cb16...ca7 Er stort sett ikke noe dårligere betalt enn andre kjeder/butikker. Men igjen, siden det er franchise er det større spillerom for kjøpemennene
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #18 Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå, Summerbreeze skrev: Er stort sett ikke noe dårligere betalt enn andre kjeder/butikker. Men igjen, siden det er franchise er det større spillerom for kjøpemennene Egentlig så hater jeg franchise, dårlig ordning. Alle sjefene er frekke, grådige, vil tjene mest mulig penger og gir minst til sine ansatte. Undertrykker sine ansatte også. Anonymkode: 3cb16...ca7
Summerbreeze Skrevet 4. oktober 2020 #19 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Egentlig så hater jeg franchise, dårlig ordning. Alle sjefene er frekke, grådige, vil tjene mest mulig penger og gir minst til sine ansatte. Undertrykker sine ansatte også. Anonymkode: 3cb16...ca7 Ja, det er dessverre min oppfatning også. Jobber kommunalt nå, og la oss bare si at jeg har fått mer av de enn jeg noensinne fikk hos Rema. 1
Akr Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter #20 Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, Summerbreeze skrev: Ja, det er dessverre min oppfatning også. Jobber kommunalt nå, og la oss bare si at jeg har fått mer av de enn jeg noensinne fikk hos Rema. Fint at du blir verdsatt. Vi trenger mer arbeidsgivere som det, spesielt i dagligvarebransjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå