AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Vi fikk vårt første barn for drøye 3 mnd siden. Kommunikasjonen siden det har ikke vært så god, men det har kommet seg de siste par ukene. Mannen er utbrent, og er 50%sykemeldt. Vi hadde i dag en snakk ang baby nr 2 og den biten der, fordi vi har sagt at vi vil ha to så tette som mulig, og det var forsåvidt «planen» også. Men siden ting har vært så vanskelig med kommunikasjon og at mannen føler det han gjør både med seg selv og ift at han er utbrent, så har ikke jeg tenkt på en unge nr 2 før om en god stund enda. Jeg har ikke lyst på det, fordi det er som å bevisst sende forholdet til helvette føler jeg.. og jeg ble mildt sagt sjokkert når han fortalte meg at han ville ha en til allerede nå(har dog ikke fått mensen enda, så må vente på den uansett)... men hva kan jeg gjøre med dette? Mannen ble oppriktig lei seg virket det som, når Jeg fortalte at det ikke er tiden for det akkurat nå... vi har jo en relativt fersk en fra før.. Anonymkode: 9ee79...cf2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 For det første så sier du at du hvertfall må vente på mensen. Og hvis du fremdeles ikke er klar når den kommer så gir du beskjed om det. Det er jo tross alt du som skal gå gravid igjen, så du må jo være klar. Anonymkode: 39ad7...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Dere bør jo vente til dere begge føler dere litt ovenpå igjen. Om det er 10 mnd, 18 mnd 24 mnd 36 mnd spiller ikke så stor rolle, barna kan fint ha et tett forhold likevel. Vi hadde egentlig sett for oss 2 år imellom. Men vi orket ikke, så ble 3. Ungene er veldig gode venner og leker mye. Skulle tro det var 1 år imellom. Anonymkode: 21c51...089 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Dere må være to stk om å ville ha nr to. Det er mer intenst å går i ett. nr en var 7 mnd når jeg ble planlagt gravid igjen. (Snart skole barn nå)Syntes det var og er perfekt for vår familie men alle familier og livssituasjoner er forskjellig Anonymkode: 24602...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Din mann er ikke frisk. Du må være den ansvarlige nå, og forklare at det ikke er mulig med et barn til på en god stund. Anonymkode: d0e3c...c34 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi fikk vårt første barn for drøye 3 mnd siden. Kommunikasjonen siden det har ikke vært så god, men det har kommet seg de siste par ukene. Mannen er utbrent, og er 50%sykemeldt. Vi hadde i dag en snakk ang baby nr 2 og den biten der, fordi vi har sagt at vi vil ha to så tette som mulig, og det var forsåvidt «planen» også. Men siden ting har vært så vanskelig med kommunikasjon og at mannen føler det han gjør både med seg selv og ift at han er utbrent, så har ikke jeg tenkt på en unge nr 2 før om en god stund enda. Jeg har ikke lyst på det, fordi det er som å bevisst sende forholdet til helvette føler jeg.. og jeg ble mildt sagt sjokkert når han fortalte meg at han ville ha en til allerede nå(har dog ikke fått mensen enda, så må vente på den uansett)... men hva kan jeg gjøre med dette? Mannen ble oppriktig lei seg virket det som, når Jeg fortalte at det ikke er tiden for det akkurat nå... vi har jo en relativt fersk en fra før.. Anonymkode: 9ee79...cf2 Anbefaler å vente til du har litt overskudd igjen før dere begynner med nr 2 om du er litt usikker. Vi har knappe 3 år mellom våre og babytid nr to har vært så mye enklere enn første gangen. Men jeg var heller ikke klar for ny graviditet før første mann var blitt 2 år. Anonymkode: 6653f...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå