AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Del Skrevet 4. oktober 2020 Er på jakt etter øyekrem, har prøvd mange (hovedsaklig fra dermalogica), men finner ikke en øyekrem. Har fått linjer under øynene og ingen av de kremene jeg har ser ut til å hjelpe. Har hørt mye bra om banana bright eye cream fra Ole Henriksen, er det noen her som har prøvd den og som anbefaler den? Anonymkode: a570c...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 4. oktober 2020 #2 Del Skrevet 4. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er på jakt etter øyekrem, har prøvd mange (hovedsaklig fra dermalogica), men finner ikke en øyekrem. Har fått linjer under øynene og ingen av de kremene jeg har ser ut til å hjelpe. Har hørt mye bra om banana bright eye cream fra Ole Henriksen, er det noen her som har prøvd den og som anbefaler den? Anonymkode: a570c...9c0 Jeg har prøvd den og var ikke så fornøyd med den! Synes egentlig ikke den gjorde noe spesielt! Jeg er veldig fornøyd med Babor HSR lifting eye cream! Den er ganske dyr, men det er den beste jeg har prøvd og den er drøy! Synes faktisk linjene blir mindre synlig og den gir en fresh glød! Hvis du vil ha en rimeligere variant så synes jeg også Drops of Youth Bouncy eye mask fra The Body Shop er et godt alternativ! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Del Skrevet 4. oktober 2020 33 minutter siden, Hopptimisten skrev: Jeg har prøvd den og var ikke så fornøyd med den! Synes egentlig ikke den gjorde noe spesielt! Jeg er veldig fornøyd med Babor HSR lifting eye cream! Den er ganske dyr, men det er den beste jeg har prøvd og den er drøy! Synes faktisk linjene blir mindre synlig og den gir en fresh glød! Hvis du vil ha en rimeligere variant så synes jeg også Drops of Youth Bouncy eye mask fra The Body Shop er et godt alternativ! ☺️ Jeg er ganske kresen når det gjelder øyekrem eller huden min er, syns det er så vanskelig å finne en god øyekrem. Tusen takk for tips, skal sjekke de ut nå😀 Syns for øvrig det er viktig at øyekrem gir masse fukt! Anonymkode: a570c...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summerrain Skrevet 4. oktober 2020 #4 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg liker den godt på dagtid de dagene jeg skal på jobb 😊 sminken legger seg fint over den/den lysner opp når jeg ikke gidder sminke meg. Veksler mellom begge elixir sine øyekremer på natt og bruker en annen ellers. Disse er veldig mye bedre(altså disse gjør en forskjell for meg på sikt), men banana bright gir glød og lysner der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Del Skrevet 4. oktober 2020 33 minutter siden, summerrain skrev: Jeg liker den godt på dagtid de dagene jeg skal på jobb 😊 sminken legger seg fint over den/den lysner opp når jeg ikke gidder sminke meg. Veksler mellom begge elixir sine øyekremer på natt og bruker en annen ellers. Disse er veldig mye bedre(altså disse gjør en forskjell for meg på sikt), men banana bright gir glød og lysner der og da. Hvilken øyekrem fra Elixir bruker du? Tror jeg bare dropper å kjøpe banana øyekremen 😅 Anonymkode: a570c...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summerrain Skrevet 4. oktober 2020 #6 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg bruker begge 😊 de har bare to. Den som heter ultimate eye gir mye fukt og lysner en del, men gjør ikke så mye mer. Den andre (husker ikke navnet) er mye mer aktiv og har tatt en del av det «henget» jeg hadde før. Men den er alt for aktiv for meg til å brukes hver kveld, så bytter på 😊 den siste jeg har er forresten environ sin, hadde jeg måttet velge en av alle hadde det blitt den. Den gjør liksom litt av alt 😊 men får mye bedre resultater av å blande som jeg gjør, så da blir det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg kastet min banana cream, fikk utslett av den og den svei. Tror det er ganske mye c-vitamin i den. Hjalp ikke å blande den ut heller. Bomkjøp! Anonymkode: 667a9...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 4. oktober 2020 #8 Del Skrevet 4. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kastet min banana cream, fikk utslett av den og den svei. Tror det er ganske mye c-vitamin i den. Hjalp ikke å blande den ut heller. Bomkjøp! Anonymkode: 667a9...3e2 Jeg hadde brukt den i over ett år, og var kjempe fornøyd. Så kjøpte jeg ny, og begynte å klø og svi. Øynene føltes og så solbrent ut, og ble kjempe hovene. Ett kjapt Google søk viste at mange plutselig hadde begynt å reagere, selv om de aldri hadde gjort det før. Noe med nye ingredienser i den. Opplever nå samme problemet med hele Banana serien 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Del Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske kresen når det gjelder øyekrem eller huden min er, syns det er så vanskelig å finne en god øyekrem. Tusen takk for tips, skal sjekke de ut nå😀 Syns for øvrig det er viktig at øyekrem gir masse fukt! Anonymkode: a570c...9c0 Jeg eller Shiseido LX eyecream- helt fantastisk! Anonymkode: aee08...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg elsker banana bright! Vil absolutt anbefale den. Anonymkode: 816ca...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. oktober 2020 #11 Del Skrevet 7. oktober 2020 På 4.10.2020 den 23.58, AnonymBruker skrev: Jeg eller Shiseido LX eyecream- helt fantastisk! Anonymkode: aee08...902 Det bør den være til en pris på 1700 kr. 🥶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. oktober 2020 #12 Del Skrevet 8. oktober 2020 8 timer siden, Apocalypte skrev: Det bør den være til en pris på 1700 kr. 🥶 Ja, det er fryktelig dyrt for en krem som for det meste består av vann, glyserin og silikon Ingen antioksidanter eller aktive virkestoffer heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonetta Skrevet 8. oktober 2020 #13 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banana bright øyekrem gjorde ingenting for meg og så jeg ingen effekt av den. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå