Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg og mannen min fyllesyke pga hans 40 års fest i går.

Tidligere i dag lå jeg på sofaen som et slakt og så på henne tv, og jeg var skikkelig uggen og småkvalm. 

Han begynte å tafse på meg, og jeg sa at jeg var kvalm og ikke orket hanky panky.

Han fortsatte og kjørte hånden sin opp i skrittet mitt og klemte på brystene mens jeg lå helt stiv i kroppen og håpte han stoppet. 

Etter et par minutter sånn reiste han seg opp, tok tak i armene mine og dro meg opp. Jeg sa jeg ikke orket men han slapp meg ikke, og dro meg inn på soverommet, kledde av meg og ba meg legge meg ned. 

Jeg sa på nytt at jeg ikke orket sex, var kvalm og uggen og ville ikke, men han bare tok seg til rette. 

I flere minutter jokket han på, mens jeg lå helt stiv uten å lage en lyd. 

Jeg tenkte da at enten ligger jeg bare her og blir tørr og sår i skjeden eller så må jeg bare gjøre meg selv kåt, så det gjorde jeg og fikk orgasme. 

Dette er ikke første gangen han tar seg til rette og jeg sier jeg ikke har lyst. Det ender med at han får viljen sin, hvis ikke blir han sur/sint, og jeg tenker etterpå at dette egentlig er en voldtekt! 

Han mener han kan få sex akkurat når det passer han, det har han sagt ofte er det beste med å være samboer.😒 

Anonymkode: 56114...52a

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du har en mann som ikke respekterer deg.

Skrevet (endret)

Ja egentlig, men jeg synes at du bør kommunisere klarere til din egen samboer. At du lar det skje, og til og med kåter deg opp så du kommer, da lærer han seg jo å ikke respektere at du sier nei. 

Den dagen du virkelig får panikk og det blir en helt forjævlig opplevelse, så er han jo vant til at du sier nei, men ser ut til å nyte det etterhvert likevel, så du kommuniserer rett og slett ikke på grei måte heller. 

Før eller siden kan dette gå veldig veldig galt. 

Du må lære deg å si nei, og stå for det. 

Nei å være samboer betyr ikke at han kan få sex akkurat når han vil. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 26
Skrevet

Ja, det er voldtekt. Et nei er et nei uansett om man er i forhold eller singel.

Anonymkode: 9b21e...8b7

• Liker 15
Skrevet

Du må først og fremst lære deg å sette grenser. At du ikke klarer det, gjør deg ikke til et offer. Tror du virkelig at voldtektsofre velger mellom å være tørre nedentil eller å gjøre seg selv kåte og få en orgasme? Jeg har selv vært utsatt for et brutalt overfall av 2 fremmede menn, og kjenner jeg blir rasende når du sammenligner det! DET ER IKKE DET SAMME!!!! 

Anonymkode: aa290...9ed

• Liker 26
Skrevet

Ikke helt OK, men jeg synes det går over stokk og stein med offerroller og svaklinggjøring av eget kjønn nå ass. Bli voksen, ta ansvar for tydelige beskjeder og kommunikasjon. Stå opp for deg selv, ta ansvar!

Anonymkode: e1707...770

• Liker 22
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke helt OK, men jeg synes det går over stokk og stein med offerroller og svaklinggjøring av eget kjønn nå ass. Bli voksen, ta ansvar for tydelige beskjeder og kommunikasjon. Stå opp for deg selv, ta ansvar!

Hvor mye tydeligere enn å si man ikke vil mener du kvinner bør være?

Anonymkode: 68cbb...243

• Liker 15
Skrevet

Han skal ha sex ofte, minst én gang om dagen, det optimale er 3-4 g pr dag sier han, men det blir det ikke. 

Hvis jeg hadde nektet han sex når han maser og jeg ikke vil, hadde han gått fra meg. Tror han er sexavhengig. 

Ts 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye tydeligere enn å si man ikke vil mener du kvinner bør være?

Anonymkode: 68cbb...243

Jeg skal love deg at om noen skulle voldta meg så hadde reaksjonen vært ganske mye tydeligere. Dette er en slags dysfunksjonelt de driver med, og jeg tror de ser på dette som ganske forskjellig. Hun må selv stå opp for seg selv på en tydeligere måte om hun ikke vil ha det sånn. Altså, ta styring over sitt eget liv og kropp.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han skal ha sex ofte, minst én gang om dagen, det optimale er 3-4 g pr dag sier han, men det blir det ikke. 

Hvis jeg hadde nektet han sex når han maser og jeg ikke vil, hadde han gått fra meg. Tror han er sexavhengig. 

Ts 

La nå fyren gå.. Det er din kropp uansett hvordan du vri å vrenge på det. Du er ikke hans eiendel selv om dere har ett forhold.

Anonymkode: f98b8...1b2

• Liker 16
Skrevet

Så bra at du ser at dette ikke er greit.

Nå kan du velge om du vil fortsette å bli presset til sex, eller om du skal ta kontroll over ditt eget liv.

Du må ta kontroll, du må si nei. Og gir han seg ikke, så dytter du han vekk. Fortsetter han, så har du lov til å forsvare deg selv med makt. Vi snakker her om en voldsmann! Blir han sint, så stå i det. Gå til et annet rom, eller reis til en venninne om han skremmer deg. Skjer det igjen, så bør du virkelig spørre deg selv om én som skader deg er sammen med deg fordi han elsker deg, eller om han er sammen med deg fordi han kan skremme deg til sex ved å bruke sinne mot deg. Selv seriemordere er hyggelige. Just sayin...

Anonymkode: d45e4...8a9

• Liker 6
Skrevet

Du må gå ut av offerrollen din, og tenke; Hva kan jeg gjøre for å få slutt på denne jævelskapen?

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts 

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Han blir pottesur/sint hvis jeg sier nei til sex. Han er en bra partner utenom dette området. 

Ts

:klo:

Anonymkode: a1058...afc

• Liker 10
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Men i alle dager? Kan du ikke stå opp for deg selv? Skrik og dytt han bort. Du lar han gjøre det.. hvorfor er du sammen med en slik mann?

Hvorfor må hun det? 
Må man det når man sier nei til feks en kopp kaffe? Da holder som regel et nei, man trenger ikke skrike og dytte bort fyren fordi han insisterer på å dytte kaffen ned i halsen din. 

Hva er det så vanskelig å forstå med et nei og atter nei til sex?

Ansvaret er på mannen her, ellers er jeg enig; fatter ikke at ts kan leve med en sånn fyr. 

Anonymkode: 2f611...206

• Liker 12
Skrevet

Hvordan kan han være noe bra partner når han ikke godtar at kroppen er din. Og når du gang på gang sier nei til han?

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

Men kjære deg, ts, har du ingen selvfølelse? Det er som om han er sammen med deg fordi du er et hull, og det aksepterer du..!! Forventer du ikke å bli elsket eller i det minste respektert i et forhold?

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må hun det? 
Må man det når man sier nei til feks en kopp kaffe? Da holder som regel et nei, man trenger ikke skrike og dytte bort fyren fordi han insisterer på å dytte kaffen ned i halsen din. 

Ansvaret er på mannen her, ellers er jeg enig; fatter ikke at ts kan leve med en sånn fyr. 

Hun må si tydelig ifra. Ts sier selv at hun ikke sier nei for at han ikke slal bli sur. Dvs hun går med på det til slutt. Enten sier du ifra ordentlig og ikke ligger med han eller så holder man kjeft om voldtekt! Dette er IKKE en voldtekt. Dette er en respektløs mann som maser seg til sex fordi kona gir etter

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må hun det? 

Ansvaret er på mannen? Skal hun ligge å ta i mot uønsket sex fordi det er mannens ansvar å ikke voldta?? Voldtektsmenn tar ikke ansvar for å ikke være slem mot andre, og da må TS beskytte seg selv. Skrike, dytte, slå

• Liker 1
Skrevet

TS her. 

Jeg vet det fremstår litt rart at jeg skrev at jeg tok på meg selv for å få orgasme, mens jeg hadde sex med han mot min vilje. Dette gjorde jeg for å klare å holde ut sexakten. 

Jeg sier nei mange ganger, og bare i dag sa jeg at jeg  ikke ønsket å ha sex minst tre ganger, i tillegg viste jeg det med kroppen ved at jeg var helt stiv og lå med armene presset hardt mot siden av kroppen, likevel tok han seg til rette. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Jeg vet det fremstår litt rart at jeg skrev at jeg tok på meg selv for å få orgasme, mens jeg hadde sex med han mot min vilje. Dette gjorde jeg for å klare å holde ut sexakten. 

Jeg sier nei mange ganger, og bare i dag sa jeg at jeg  ikke ønsket å ha sex minst tre ganger, i tillegg viste jeg det med kroppen ved at jeg var helt stiv og lå med armene presset hardt mot siden av kroppen, likevel tok han seg til rette. 

Så hvorfor skriker du ikke han i ansiktet at du ikke vil og drar ut i noen timer? 

Det du forteller er IKKE GREIT.. skjønner du det?

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...