AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Altså, jeg gir snart opp hele forholdet. For han gir egentlig bare inntrykk av at han ikke vil noe mer. Vi har vært sammen i 13 år, for snart 1 og et halvt år siden brøyt vi, det var slutt i 7mnd, før vi ble sammen igjen. Vi har siden den gang bodd hver for oss, men er alltid hos hverandre, 24/7. Det sies jo at det ble slutt for en grunn. Jeg har virkelig prøvd alt jeg kan for og sette oss ned sammen og snakke om fremtiden og oss generelt, og når svarene han da gir er "jeg har ikke noe og snakke med deg om", viser for meg at han egentlig driter i hele forholdet. Han har også begynt og blokkerer meg overalt på sosiale medier og telefonnummeret mitt. Dette gjør han når jeg spør om vi kan sette oss ned og prate, så er det av en eller annen grunn det første han gjør og blokkere overalt, så åpner han det igjen senere. Jeg har sagt ifra til han, hvis han ikke kan vise noe interesse for forholdet vårt, mtp at han ikke vil prate, så skyver han meg unna og jeg kommer ikke til og stå i dette i flere uker, da avslutter jeg heller og går videre med livet. Og da er responsen den samme "jeg har svart deg og kan ikke du høre etter så er ikke det mitt problem, vi har ingenting og snakke om, skal holde helt kjeft ifra nå av jeg". Han blir som regel amper og irritabel når jeg spør om vi kan snakke sammen, til slutt kan det ende opp med at han blir virkelig fly forbanna. Altså bevare meg vel, men jeg må vel bare innse at noen fremtid med han ikke ser så lys ut. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver her, men følte for og dele det med andre enn kun mine nærmeste. Anonymkode: 52180...600
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg gir snart opp hele forholdet. For han gir egentlig bare inntrykk av at han ikke vil noe mer. Vi har vært sammen i 13 år, for snart 1 og et halvt år siden brøyt vi, det var slutt i 7mnd, før vi ble sammen igjen. Vi har siden den gang bodd hver for oss, men er alltid hos hverandre, 24/7. Det sies jo at det ble slutt for en grunn. Jeg har virkelig prøvd alt jeg kan for og sette oss ned sammen og snakke om fremtiden og oss generelt, og når svarene han da gir er "jeg har ikke noe og snakke med deg om", viser for meg at han egentlig driter i hele forholdet. Han har også begynt og blokkerer meg overalt på sosiale medier og telefonnummeret mitt. Dette gjør han når jeg spør om vi kan sette oss ned og prate, så er det av en eller annen grunn det første han gjør og blokkere overalt, så åpner han det igjen senere. Jeg har sagt ifra til han, hvis han ikke kan vise noe interesse for forholdet vårt, mtp at han ikke vil prate, så skyver han meg unna og jeg kommer ikke til og stå i dette i flere uker, da avslutter jeg heller og går videre med livet. Og da er responsen den samme "jeg har svart deg og kan ikke du høre etter så er ikke det mitt problem, vi har ingenting og snakke om, skal holde helt kjeft ifra nå av jeg". Han blir som regel amper og irritabel når jeg spør om vi kan snakke sammen, til slutt kan det ende opp med at han blir virkelig fly forbanna. Altså bevare meg vel, men jeg må vel bare innse at noen fremtid med han ikke ser så lys ut. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver her, men følte for og dele det med andre enn kun mine nærmeste. Anonymkode: 52180...600 Da kan du si det samme som han. At det er hans problem at han blir forbanna, det er ingen andre sitt ansvar hva han føler. Det er han som ikke klarer å bearbeide følelsene på en bedre måte. Trenger han kanskje profesjonell hjelp med psyken sin? Anonymkode: 4b63e...761
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du si det samme som han. At det er hans problem at han blir forbanna, det er ingen andre sitt ansvar hva han føler. Det er han som ikke klarer å bearbeide følelsene på en bedre måte. Trenger han kanskje profesjonell hjelp med psyken sin? Anonymkode: 4b63e...761 Jeg tror han trenger profesjonell hjelp med psyken sin ja. For meg blir det for dumt at han skal reagere med sinne når jeg spør om vi kan prate. Anonymkode: 52180...600
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Kommunikasjon er helt nødvendig i et forhold. Tror jeg hadde gitt opp. Slått opp, og så kan han sitte for seg selv og holde kjeft. Anonymkode: 2c6ef...745 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Han viser jo ganske tydelig at han ikke er engasjert i forholdet. Det der hadde ikke jeg giddet. Anonymkode: fec2c...b30 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg hadde gitt opp for lenge siden.. Når ene parten ikke vil prate etter flere forsøk, , ja da er det bare å åpne utgangsdøra og vise veien ut til den åpne og vide verden . Det er nytteløst å holde på sånn, og kjempeslitsomt . Anonymkode: a4fff...226 2
Mona123 Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 Hæ? Han blokker deg jo? Hvorfor gidder du? Han vil jo ikke! Move on! Det er mange menn der ute som gjerne vil ha dame, ikke sløs hverken din eller denne tullingens tid på dette. 2
Bikbokelsker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 Ikke gi opp. 13 år er lenge og noe å ta vare på. Da jeg og partner hadde problemer, og da mener jeg av den alvorlige typen, så fikk jeg han med til en terapeut. Det viste seg av ulike grunner at det var mye lettere for han å snakke med meg om vanskelige ting via en annen person. Det var utrolig lettelse for oss begge, og vi er fortsatt ilag. Nå med andre redskap til bruk når det blåser som verst. Kan hende at du ikke er så lett å ha med å gjøre du heller. Viktig å tenke Den veien og. lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 På 4.10.2020 den 23.02, AnonymBruker skrev: Kommunikasjon er helt nødvendig i et forhold. Tror jeg hadde gitt opp. Slått opp, og så kan han sitte for seg selv og holde kjeft. Anonymkode: 2c6ef...745 Har prøvd og forklare det til han, uten nytte. Så vet helt ærlig ikke hvor mye lenger jeg orker dette forholdet da. Det er trist men man kommer ingen vei nå. På 4.10.2020 den 23.20, AnonymBruker skrev: Han viser jo ganske tydelig at han ikke er engasjert i forholdet. Det der hadde ikke jeg giddet. Anonymkode: fec2c...b30 Ja, han viser 0 engasjement for forholdet. Og sier nå at jeg får enten ta det som det er eller gå. Og da bryr man seg ikke stort. Det er "du får elske eller hate meg, går du så går jeg bare videre i livet så enkelt er det". Bare og få det slengt i fleisen er kjempe leit. På 4.10.2020 den 23.24, AnonymBruker skrev: Jeg hadde gitt opp for lenge siden.. Når ene parten ikke vil prate etter flere forsøk, , ja da er det bare å åpne utgangsdøra og vise veien ut til den åpne og vide verden . Det er nytteløst å holde på sånn, og kjempeslitsomt . Anonymkode: a4fff...226 Jeg er på randen til og gi opp. Det er som du skriver, når en velger og ikke prate etter flere forsøk så er det bare og gå eller vise utgsngsdøra ja. Nå har det pågått i flere mnd så jeg har virkelig prøvd. Jeg har prøvd perioder hvor jeg "ikke bryr meg" for og se om han viser noe interesse da, men han gjør ikke det. På 4.10.2020 den 23.27, Mona123 skrev: Hæ? Han blokker deg jo? Hvorfor gidder du? Han vil jo ikke! Move on! Det er mange menn der ute som gjerne vil ha dame, ikke sløs hverken din eller denne tullingens tid på dette. Ja det gjør han. Det første han gjør under hver krangel. Så jeg sendte en melding for noen dager siden med screenshot av en av våres samtaler det jeg er blokkert også skrev jeg "som kjæresten din så lurer jeg bare på hvor lenge du har tenkt til og ha meg blokkert?", svare hans da var "hadet.", og bare med det svaret der, så får man lyst til og avslutte alt. 13 år er lenge og selv om han sliter psykisk med seg selv, så kan han ikke oppføre seg sånn har gjør, ignorere meg. Han kan la være og svare på helt vanlige spørsmål som har med hus, middag og sånt. Jeg har sagt at han skyver meg vekk, og får ingen respons på det så da sier jeg "det er kanskje det du vil". På 4.10.2020 den 23.33, Bikbokelsker skrev: Ikke gi opp. 13 år er lenge og noe å ta vare på. Da jeg og partner hadde problemer, og da mener jeg av den alvorlige typen, så fikk jeg han med til en terapeut. Det viste seg av ulike grunner at det var mye lettere for han å snakke med meg om vanskelige ting via en annen person. Det var utrolig lettelse for oss begge, og vi er fortsatt ilag. Nå med andre redskap til bruk når det blåser som verst. Kan hende at du ikke er så lett å ha med å gjøre du heller. Viktig å tenke Den veien og. lykke til! 13 år er lenge ja. Men så tenker jeg også at det finnes grenser. Hvor lenge skal man prøve? Jeg har allerede prøvd siden før sommeren uten at vi kommer oss noe sted. Parterapi, psykolog og alt sånt vil han ikke. Jeg er nok ikke den letteste og ha med og gjøre nei. Men for at forholdet skal fungere så må man klare og kommunisere. Settninger som "jeg har ingenting og snakke med deg om", "hold kjeft", "kan du holde kjeft eller dra ut", "elsk meg som den jeg er eller hat meg, forlater du meg så går jeg bare videre til neste", "det er din og alle andre sin skyld at jeg er blitt som er jeg blitt", "jeg skal aldri bli den personen jeg var, så du får bare godta dette".. Med så mye mer, men det er de jeg kommer på i svingen. Alt ved han viser bare null interesse. Jeg spurte han igår om jeg kunne få en klem og han sa nei, så prøvde jeg igjen idag og samme svarer, det er ingen nærhet, vi har sex men det er det. Han kjører sitt eget løp, og det virker for meg som at han er ferdig med meg. Jeg kan ikke se noe annet svar. Hvis han virkelig ville dette så må han vise noe og det har jeg også sagt. Så jeg må snart sette ned foten og gå. Og da er så rimelig sikker på at vi er over for godt. Anonymkode: 52180...600 1
Mona123 Skrevet 6. oktober 2020 #11 Skrevet 6. oktober 2020 Du er en kvinne med egne behov, ikke en betalt terapeut. Drit i han. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #12 Skrevet 6. oktober 2020 Det der hadde jeg ikke kasta bort mer tid på. 13 år er nok. Dropp ham, og ta en periode som single. Greit å ikke forhaste seg når en skal ut på "markedet" igjen... . Anonymkode: 61765...88b 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Skrevet 7. oktober 2020 19 timer siden, PM75 skrev: Jeg synes du fortjener bedre! Hyggelig og høre, vil vel selv si at de aller fleste fortjener bedre enn dette.. 😏 18 timer siden, Mona123 skrev: Du er en kvinne med egne behov, ikke en betalt terapeut. Drit i han. Hehe joda, prøver heller ikke være hans terapaut, har vel heller prøvd og finne ut om han er villig til og jobbe for og med forholdet. Men ser dårlig ut det. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det der hadde jeg ikke kasta bort mer tid på. 13 år er nok. Dropp ham, og ta en periode som single. Greit å ikke forhaste seg når en skal ut på "markedet" igjen... . Anonymkode: 61765...88b Det har ikke vært sånn i 13 år altså. Der begynte etter vi ble sammen igjen. Og holdningen hans mot meg blir vel egentlig bare verre og verre. De slibrige kommentarene han kommer med, "ingen vil ha deg, du ender opp alene, men se på meg hvem vil ikke ha meg liksom".. Og alt det andre, nei fy faen han er så råtten for tiden og det virker ikke som det bryr han snurten. Anonymkode: 52180...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå