Gå til innhold

Dårlige fedre som aldri stiller opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som må ta alt ansvaret for barna? Barnefar her betaler ingenting, stiller aldri opp på noe, og har i det hele tatt vært utrolig umoden og egoistisk. 

Anonymkode: ef47a...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjelder å være oppegående nok til å vite hvem man får barn med. 

Anonymkode: a2c4b...51b

• Liker 4
Skrevet

Litt for lite info til å gi svar dessverre.  

Anonymkode: 8694a...b51

Skrevet

Jeg stiller ikke opp for kull 2 da det kom frem at eksen min (stemoren til barna) skrev dritt her på KG om mine andre barn og mente at de var grusomme mot henne. Vil ikke ha en dritt med dama å gjøre.

Anonymkode: 0f3aa...038

• Liker 1
Skrevet

Gidder ikke stille opp når jeg aldri ba om barn. Hvis du er hun så får du takke deg selv.

Anonymkode: a60e8...72e

Skrevet

Jepp.

Kan jo ikke skrive det her, da kommer det mange herlige anonyme for å skryte av seg selv og hvor dum man har vært siden man fikk barn med en slik mann. 

Vedder på at det kommer minst en hentydning om at far ble lurt også.

Jeg var gift, vi var sammen lenge, fikk barn. Far flytta langt vekk og fadet barna mer og mer ut. Nå ser han dem nesten aldri, betaler ikke bidrag, kjøper aldri noe til dem, er aldri på kamper, oppvisninger, henter ikke på skolen osv. 

Utrolig at noen kan snu sånn. Det var han som maste mest om å få barn også, helst skulle han hatt 3-4 stykker. 

Anonymkode: a2d57...600

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stiller ikke opp for kull 2 da det kom frem at eksen min (stemoren til barna) skrev dritt her på KG om mine andre barn og mente at de var grusomme mot henne. Vil ikke ha en dritt med dama å gjøre.

Straffer du barna for at du valgte dårlig dame å få dem med? I mine ører høres det ut som at du er langt verre enn henne.

• Liker 22
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig barnslig av deg å la det gå utover barna. 

Anonymkode: 93b5b...5e2

• Liker 8
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du mener du straffer ungene for at dere voksne ikke greier å samarbeide.

Anonymkode: b63e1...113

• Liker 9
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Prøver å skjønne dette?  Du stiller ikke opp for kull 2 fordi du ikke vil ha med mor til kull 1? Eller har du flere kull?

Anonymkode: d3202...86f

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke stille opp når jeg aldri ba om barn. Hvis du er hun så får du takke deg selv.

wow. bare wow. 

• Liker 1
Skrevet

Bare det å kalle dine egne barn for kull 2... fatter ikke hvordan det er mulig. Straffe dine egne barn pga mora. Elsker du ikke barna dine? Savner du dem ikke???

Anonymkode: c9dc3...092

• Liker 3
Skrevet

Ser ut til at noen av svarene her bare bekrefter åpningsspørsmålet: Ja, det er tydeligvis mange dårlige fedre som er umodne og egoistiske.

Anonymkode: 3373f...6ec

• Liker 7
Skrevet

Aldri ba om barn? regner med du ba om en orgasme uten kondom? Eller er du faktisk så lite intelligent at du ikke forstår at sex mellom kvinne og mann fører til barn? Ta deg sammen. Patetiske mann 🤮

Anonymkode: 44348...541

• Liker 7
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du lar det gå utover dine egne barn at mor er tullete? Snakk om å synke dypt ned på egoismestanga da. Makan til barnslig oppførsel.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har alt ansvaret for barnet, han er i barnehagealder. Barnefar gjør ingenting, og det er egentlig like greit. Får barnebidrag, dvs jeg kontaktet nav og ber nav innkreving ta den jobben :) Funker helt supert for meg ;) 

Jeg sitter godt i det økonomisk, har også godt betalt og fleksibel jobb, så det at far bidrar lite plager meg ikke nevneverdig. Det eneste jeg får fra barnefar er bidraget på 4500kr per måned, han har ellers ikke kontakt med barnet, så aldri barnepass, barnefri eller frihelg.  Men så er jeg ikke personen som drar ut på byen, fester eller gjør sånne ting. Stortsett finner jeg og barnet på ting sammen, koser oss. Har engasjerte foreldre som stiller masse for barnebarnet sitt. 

Anonymkode: 53e9b...e32

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er seff bare trolling slik for å støtte opp under fordommene på kg.

Anonymkode: ffc9b...0a5

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som bryr seg så hardt om noe om det er løgn. Så antar at det hun skrev stemmer og at du føler deg så truffet at du gjør det. 

I stedet for å ta ansvar for egne handlinger fant du en unnskyldning til å stikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...