Gå til innhold

Hjelp trengs... SÅRT

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg leier en leilighet med veldig god plass, men ikke på soverommet. Der har jeg nå to kommoder fra Ikea (de som alle har) til alt tøy som ikke trenger å henge. Men jeg har også to klesstativ med tøy som må henge, kjoler og lignende. De var først på siden av sengen min, men jeg ble gal av at det alltid så så rotete ut. Da jeg kjøpte det tenkte jeg egentlig at det skulle se litt ut som et display ala Pinterest, men jeg har for mye som må henge til at det ser fint ut, ikke snakk om alle fargene som henger på der. Så jeg tok de ut i gangen, har et lite åpent område der som jeg også bruker som kontor, nå som det er corona og besøk av familien er det eneste jeg får så tenkte jeg at det ikke gjorde noe, men blir gal av å se de der også. Noen som har tips til noen løsninger, vurdert et høyskap, men alt er så dyrt og prøver å se på finn. Men hvis noen har noen kreative ideer så vil jeg gjerne høre dem. Har vurdert å bare slenge alle kjolene mine i en eske og legge de i boden til tider hvor man faktisk trenger de.

Anonymkode: 6b9f2...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Har du plass til en skillevegg/romdeler, eller kanskje en sånn omkledningsskjerm? Eller om du kan hjemme det bak en salgs gardin eller noe.

Ikke at det nødvendigvis er mye billigere enn et høyskap, da. 

Jeg har også klesstativ på soverommet, har hengt alt etter farge og lengde, så ser det mindre rotete ut. Men nå har jeg ikke veldig mange forskjellige farger da, går nå mest i sort .. 😛 

Jeg har også en haug med klær i boden, det som ikke brukes så ofte. Problemet er at de lukter litt bod da, når de først hentes frem til julebordet.

Anonymkode: 18d96...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...