Gå til innhold

Har du hatt sex med noen du ikke visste var i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden kom jeg i prat med ei dame på byen. Vi gikk på do, og jeg slikket henne. Hun var veldig ivrig. Når vi gikk ut igjen så peker hun på en fyr som står i baren og sier "der står kjæresten min". Jeg tenkte "hva faen?" Flere her som har hatt sex med noen du ikke visste var i et forhold? 

Anonymkode: 6c55c...9dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis ikke... høres veldig ukomfortabelt ut

Skrevet

I såfall vet jeg det fortsatt ikke.

Skrevet

Ja mange ganger har jeg vært utro i mine forhold. 

Anonymkode: 0efe4...1c6

• Liker 1
Skrevet

Ja, dessverre. Det var en jeg lå med noen ganger på 90-tallet som etterhvert viste seg å ha kjæreste. Ga ham den kalde skulder etter det. 

Gjest Traktorkusken
Skrevet

Ja, har dessverre det. Avslutta hele greia når jeg fant det ut. Han hadde skjult det fra sin Facebook-profil, og jeg gikk bare tilfeldig inn på kjæresten hans sin side fordi hun kom opp som foreslått. Da sto det fremst på profilen hennes at de var i et forhold.

Skrevet

Ja har innledet et forhold til ei ja. Vi var sammen til det ringte en telefon en dag. Hennes mann. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, dessverre. Jeg rakk til og med å bli skikkelig betatt. Men lå ikke med han mer etter at jeg fikk vite at han hadde dame.

Anonymkode: 4c5f3...7df

Skrevet
4 minutter siden, Traktorkusken skrev:

Ja, har dessverre det. Avslutta hele greia når jeg fant det ut. Han hadde skjult det fra sin Facebook-profil, og jeg gikk bare tilfeldig inn på kjæresten hans sin side fordi hun kom opp som foreslått. Da sto det fremst på profilen hennes at de var i et forhold.

Skulle tro vi hadde vært borti samme mann😅

Gjest Traktorkusken
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle tro vi hadde vært borti samme mann😅

Forundrer meg ikke!😂🙈 Fant senere ut at han hadde flere «flammer» enn bare meg.😬 Blant annet ei 14/15 år gammel jente.

Skrevet

I ung alder skjedde det ganske ofte, de var som regel gift og hadde barn. Jeg tente mye på dette fordi vi måtte ha sex i all hemmelighet. Jeg har holdt kjeft i snart 30 år, og det er fremdeles hemmelig🧡

Skrevet
13 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

I ung alder skjedde det ganske ofte, de var som regel gift og hadde barn. Jeg tente mye på dette fordi vi måtte ha sex i all hemmelighet. Jeg har holdt kjeft i snart 30 år, og det er fremdeles hemmelig🧡

Da visste du jo om det. 

Skrevet

Ja, vedkommende levde dobbeltliv. Vi var liksom kjærester,  planla barn sammen, fikk barn sammen..

Anonymkode: ef080...808

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da visste du jo om det. 

Nei, som regel sa de det etter sex at de var gifte, de lurte også på om vi kunne gjøre det flere ganger...

Skrevet

Ja... Han var på hele tiden, ba meg på dater, møtte hverandres venner, overnattet osv. Så møttes vi ute, han med ei annen enn meg for å si det sånn. Han sa jeg var eksen hans, derfor jeg sendte han et surt blikk. Ha ha! Må bare si at hun er ung og naiv for han har vært utro mot eksen, har million gjeld på Isla**, barn han ikke tar vare på, har hatt flere på si før og etter meg.

Heldigvis fant jeg drømmeprinsen og er lykkelig 

Anonymkode: ffacf...8ac

Skrevet

Ja, huff. Har vært naiv og gått i fella til utro menn to ganger.

Anonymkode: 9869e...535

Skrevet

Ja mange ganger. Så mange ganger jeg har ikke telling. Jeg bryr meg ikke! For meg er det bare sex, ikke noe dating og kjæresteopplegg. Var to ganger jeg sa nei fordi jeg ikke ville ligge når de hadde damer fordi de var så unge. Det er verre syns jeg. Når unge menn bedrar sine samboere enn når eldre gjør det etter 10-15 års ekteskap. Da trenger man litt utsvevende spenning selvom man vil holde sammen med ektefellen. Men når man er i 20 årene.. Da slår man opp, om man vil ligge med andre. Syns jeg. 

Anonymkode: 4ca2f...97a

Skrevet

Ja, flere ganger.  Jeg er så gammel at vi sjekket "live".  Når man treffer noen på et utested så står ikke alder og sivilstand risset inn i pannen på dem, eller hur ?

Så hvis kjemien stemte, så .......

Skrevet
6 minutter siden, bullehurk said:

Ja, flere ganger.  Jeg er så gammel at vi sjekket "live".  Når man treffer noen på et utested så står ikke alder og sivilstand risset inn i pannen på dem, eller hur ?

Så hvis kjemien stemte, så .......

Det er ikke så lett nå heller skal jeg si deg.

Anonymkode: 9869e...535

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...