Gå til innhold

Hva slags gummistøvler på vinterstid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags gummistøvler har dere til barna om det er bruk for det på vinterstid? :) 

Anonymkode: a31a8...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker dockboots som støvler på vinteren.

Anonymkode: dc3bc...b89

• Liker 4
Skrevet

Cherrox eller dockboots funker fint i Rogaland med mye nedbør, pytter og sjeldent kaldere enn minus 10. (Og er det kaldere trenger de jo ikke bruke støvlene, men heller de vanlige vinterskoa)

Anonymkode: 6d380...1ac

Skrevet

Cherrox.. Dockboot har blitt kåret til best i test hos familie og barn magasinet. Er for tiden på tilbud hos Coop obs.

Anonymkode: 69765...b5d

Skrevet

Cherrox.

Anonymkode: 1e8fb...8c0

Skrevet

Vi har Kavat. Litt trange i skaftet, ellers supre.  

Hugsar godt Cherrox frå då eg var liten på 80/90-talet.  🙂

Anonymkode: 3f26f...bb7

Skrevet

Nokon som har tips til butikk (helst nettbutikk) som fører Cherrox? Kunne ha vore gøy med eit gjensyn 🙂

Anonymkode: 3f26f...bb7

Skrevet

Dockboots er bra :)

Skrevet

Dockboots duger ned til minus 15 står på dem. Vi har også goretex vintersko.

Anonymkode: d2486...b58

Skrevet

Crocs. Tykk såle som isolerer mot kald bakke, lette å gå på, og tørker på et vips når sølepytten er litt dypere enn beregnet. Med et par gode ullsokker i er de gode og varme også. Ihvertfall i sørlandsvær.

Skrevet
1 time siden, FrøkenMånestråle skrev:

Dockboots er bra :)

Barnet liker de her, og jeg har kjøpt disse i flere år. Jeg ser dog at sålen blir lett slitt, slik at mønsteret forsvinner. Da blir de jo veldig glatte. Så i vinter tenkte jeg å kjøpe noen andre. Har sett litt på viking ulta, og de virker robuste, så spørs om det ikke blir disse. Har alltid kjøpt dock på tilbud og liker veldig godt at disse er på tilbud. 

Anonymkode: b9af2...bd6

Skrevet

Vi sverget til cherrox i mange år, men gikk over til dockboots da eldste var 9 da han syntes de var mindre barnslige. Angrer veldig på at vi ikke gjorde det tidligere! De er mye bedre å gå i, og regulerer varmen mye bedre. Med cherrox måtte vi ha støvler i tillegg, mens dockboots kan brukes hele året.

Anonymkode: 0262b...639

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...