Gå til innhold

Hudpleie - erfaring m Linda Johansens produkter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært skeptisk og tenk at hun har kjøpt no-label kremer og satt på eget merke. Men om det er gode produkter, er jo det underordnet. 
Noen med erfaring? 

Anonymkode: 5fcef...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, produktene inneholder helt greie ingredienser, men ikke noe revolusjonerende. Det er lite aktive ingredienser (med unntak av Salicylic Acid og Spot Killer) så jeg stiller meg tvilende til "anti-age"-påstandene. Det er ikke noe retinol eller c-vitamin her. Det såkalte "fuktighetsbooster"-serumet Glacier Skin Look har alkohol på tredjeplass på ingredienslista, noe som betyr at produktet inneholder relativt mye av en ingrediens som faktisk har en uttørkende virkning på huden. 

Ellers har de fleste produktene godt med fuktighetsgivende og fuktighetsbevarende ingredienser, men det kan man få til lavere priser enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle hun ha noe som helst kompetanse til å utvikle slike produkter? Er hun utdannet hudlege eller har noen som helst annet reel kompetanse? Nei. Og selv har hun tyde til plastiske operasjoner, og har ikke engang klart å finne produkter som har hjulpet hennes egen hud, så hvorfor skulle hun kunne hjelpe andre med å se yngre ut? 

Anonymkode: 1c5ca...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ok serie, men her betaler du blodpris for middels produkter. For kjendiser er hudpleie og makeup som regel bare en cashgrab. De har en merkevare fra før, og fletter inn en trist historie om å slite med dårlig hud. Hvis de brenner så for hudpleie eller makeup, hvorfor har de ikke tatt en basic utdanning, som f. eks hudpleier? 

Jeg forstår ønsket om å bruke hudpleie som føles luksuriøs, jeg har vært der selv og brukt sikkert opp mot 100 000 på alt fra Matis, Decleor, Shiseido, koreansk hudpleie m.m. Resultatene har aldri vært verdt prisen. Fra å ha hudpleie som en egen budsjettpost bruker jeg nå en ubetydelig sum med bedre resultater. 
Rens og body lotion fra Cerave + et par aktive produkter (f. eks retinoider og matrixyl) fra The Ordinary. 

Anonymkode: da649...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Sorry for at jeg kupper tråden, men er det noen som har erfaring eller tanker om The Skin Firmer / dermapennen? Det er jo en stiv pris, men hvis den virker som den skal så er det kanskje verd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snurk skrev (7 timer siden):

Sorry for at jeg kupper tråden, men er det noen som har erfaring eller tanker om The Skin Firmer / dermapennen? Det er jo en stiv pris, men hvis den virker som den skal så er det kanskje verd det?

Jeg snuste endel på den, men det som gjør at jeg dropper kjøpet er at man må kjøpe de ampullene med refillene.

Og de har aktive ingredienser, noe jeg ikke ønsker å bruke samtidig som en dermapen. 

Stiv pris er jo relativt, det blir ikke særlig billigere å kjøpe annet om man benytter kampanjetilbud for nyhetsbrev (20% eller hva).

Dr Pen 8 og liknende må man gi omtrent 2tusen for, og de får sykt blandet reviews på holdbarhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overprisa. Samt har intet ønske om å legge penger i en influensers lomme

Anonymkode: 80419...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...