AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Ble litt inspirert av det sosialt tilbakestående mennesket her inne som spurte om han/hun kunne henne seg på en tur. Har opplevd dette endel ganger, folk som trenger seg på uten å spørre om det er greit. Hva er det som feiler slike? Som aldri godtar et nei. Nei, man velger faktisk selv hvem man vil omgås. Hvertfall å reise på tur sammen! Anonymkode: 72160...262 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Noen mangler sosiale egenskaper og får ikke helt med seg at responsen ikke er helt positiv noen føler ser ensomme og tenker at de skal ta tak i ensomheten selv, og be seg selv med på ting, men igjen ikke klarer lese den sosiale situasjonen og ikke skjønner at de blir til bry slike mennesker er slitsomme.... jeg er ofte åpen for å bli kjent med nye folk, men noen ganger har man en avtale med en person. Istedenfor at de prøver presse seg på andre sine planer, burde de heller spørre vedkommende om de kan også gjøre det sammen en senere anledning. eks: person ser 2 på tur. Spør om å være med. Mye bedre at personen heller sier at hen har planer om å dra dit (den toppen i skogen) og at det er bare å henge seg på om de 2 andre er interessert. Da får man fort et svar, ja, nei, kanskje en annen gang? folk som ønsker venner burde heller dra på kurs hvor mange ukjente møtes med en felles interesse, ikke oppsøke random folk som har samme interesse Anonymkode: fd0e8...3aa 1
AnonymBrukern Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Omg... hater sånne folk som inviterer seg selv overalt. Er så frekt og slitsomt 1
SoWhat? Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Lurer mer på hvorfor du henger ut andre brukere ved å kalle dem "sosialt tilbakestående" i et HI. Hva feiler deg vil jeg spørre. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Lurer mer på hvorfor du henger ut andre brukere ved å kalle dem "sosialt tilbakestående" i et HI. Hva feiler deg vil jeg spørre. Hvis det er noe «galt» med noen, så er det jo de som ikke klarer lese den sosiale situasjonen Anonymkode: fd0e8...3aa
SoWhat? Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er noe «galt» med noen, så er det jo de som ikke klarer lese den sosiale situasjonen Anonymkode: fd0e8...3aa Og det kunne du fint tatt opp uten å kalle en annen bruker for "sosialt tilbakestående" Du sier det ikke direkte til brukeren engang, men skriver om vedkommende. Jeg syns søren ikke at det er særlig sosialt intelligent heller. Akkurat som om du er typen som baksnakker folk 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 54 minutter siden, SoWhat? skrev: Og det kunne du fint tatt opp uten å kalle en annen bruker for "sosialt tilbakestående" Du sier det ikke direkte til brukeren engang, men skriver om vedkommende. Jeg syns søren ikke at det er særlig sosialt intelligent heller. Akkurat som om du er typen som baksnakker folk Det er ikke jeg som startet tråden Anonymkode: fd0e8...3aa
SoWhat? Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke jeg som startet tråden Anonymkode: fd0e8...3aa Sorry. Sjekker ikke alltid anonymkodene.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: Og det kunne du fint tatt opp uten å kalle en annen bruker for "sosialt tilbakestående" Du sier det ikke direkte til brukeren engang, men skriver om vedkommende. Jeg syns søren ikke at det er særlig sosialt intelligent heller. Akkurat som om du er typen som baksnakker folk Er det ikke det vanlige på KG å bare skrive om mennesker i sin egen side av historien? Anonymkode: 1ae28...55e
SoWhat? Skrevet 4. oktober 2020 #10 Skrevet 4. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke det vanlige på KG å bare skrive om mennesker i sin egen side av historien? Anonymkode: 1ae28...55e Hva mener du her?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #11 Skrevet 4. oktober 2020 Hater folk som ber seg med selv, eller som kommer på uanmeldt besøk. Folk som ikke klarer å ta hensyn til andre eller lese sosiale situasjoner er føle å ha i live sitt ( i min mening). Anonymkode: c8eb8...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå