Gå til innhold

Folk som ikke hører, men trenger seg på...aldri tar nei for et nei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av det sosialt tilbakestående mennesket her inne som spurte om han/hun kunne henne seg på en tur.

Har opplevd dette endel ganger, folk som trenger seg på uten å spørre om det er greit. Hva er det som feiler slike? Som aldri godtar et nei.

Nei, man velger faktisk selv hvem man vil omgås. Hvertfall å reise på tur sammen!

Anonymkode: 72160...262

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mangler sosiale egenskaper og får ikke helt med seg at responsen ikke er helt positiv 

noen føler ser ensomme og tenker at de skal ta tak i ensomheten selv, og be seg selv med på ting, men igjen ikke klarer lese den sosiale situasjonen og ikke skjønner at de blir til bry

slike mennesker er slitsomme.... jeg er ofte åpen for å bli kjent med nye folk, men noen ganger har man en avtale med en person. Istedenfor at de prøver presse seg på andre sine planer, burde de heller spørre vedkommende om de kan også gjøre det sammen en senere anledning. 

eks:

person ser 2 på tur. Spør om å være med. Mye bedre at personen heller sier at hen har planer om å dra dit (den toppen i skogen) og at det er bare å henge seg på om de 2 andre er interessert. Da får man fort et svar, ja, nei, kanskje en annen gang?

folk som ønsker venner burde heller dra på kurs hvor mange ukjente møtes med en felles interesse, ikke oppsøke random folk som har samme interesse 

Anonymkode: fd0e8...3aa

• Liker 1
Skrevet

Omg... hater sånne folk som inviterer seg selv overalt. Er så frekt og slitsomt

• Liker 1
Skrevet

Lurer mer på hvorfor du henger ut andre brukere ved å kalle dem "sosialt tilbakestående" i et HI. Hva feiler deg vil jeg spørre. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Lurer mer på hvorfor du henger ut andre brukere ved å kalle dem "sosialt tilbakestående" i et HI. Hva feiler deg vil jeg spørre. 

Hvis det er noe «galt» med noen, så er det jo de som ikke klarer lese den sosiale situasjonen

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er noe «galt» med noen, så er det jo de som ikke klarer lese den sosiale situasjonen

Og det kunne du fint tatt opp uten å kalle en annen bruker for "sosialt tilbakestående"  Du sier det ikke direkte til brukeren engang, men skriver om vedkommende. Jeg syns søren ikke at det er særlig sosialt intelligent heller. Akkurat som om du er typen som baksnakker folk

• Liker 3
Skrevet
54 minutter siden, SoWhat? skrev:

Og det kunne du fint tatt opp uten å kalle en annen bruker for "sosialt tilbakestående"  Du sier det ikke direkte til brukeren engang, men skriver om vedkommende. Jeg syns søren ikke at det er særlig sosialt intelligent heller. Akkurat som om du er typen som baksnakker folk

Det er ikke jeg som startet tråden :) 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke jeg som startet tråden :) 

Sorry. Sjekker ikke alltid anonymkodene. 

Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Er det ikke det vanlige på KG å bare skrive om mennesker i sin egen side av historien?

Anonymkode: 1ae28...55e

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke det vanlige på KG å bare skrive om mennesker i sin egen side av historien?

Anonymkode: 1ae28...55e

Hva mener du her? 

Skrevet

Hater folk som ber seg med selv, eller som kommer på uanmeldt besøk.

Folk som ikke klarer å ta hensyn til andre eller lese sosiale situasjoner er føle å ha i live sitt ( i min mening).

Anonymkode: c8eb8...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...