AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #21 Del Skrevet 4. oktober 2020 Havregrøt med litt nøtter og bær oppi Anonymkode: 964d4...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #22 Del Skrevet 4. oktober 2020 Om det plager deg, så kan du fjerne sjokoladepålegget fra huset. Om du ikke føler for å spise noe annet enn noe søtt når du står opp, så kan du vente et par timer før du spiser. Jeg spiser ikke før i 12 tiden. Først skal hunden på en god tur, så skal jeg sitte og kose meg med kaffe i et par timer mens jeg jobber. Etter det blir det frokost/lunsj. Anonymkode: baa3b...a2a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #23 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg føler egentlig jeg må spise frokost fordi jeg trener på formiddagen. Men brødskive med banan høres godt ut faktisk 😊 liker også gresk yogurth og melon, det er noe jeg pleier å spise når jeg er på hotell på hotellfrokosten. Anonymkode: d3fa4...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 4. oktober 2020 #24 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg lager sjokoladepålegget selv, og spiser det på rugsprø to-tre ganger i uka. Veldig godt og relativt sunt også. Lager opp stor porsjon og har i mange uker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #25 Del Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå, Pæretre skrev: Jeg lager sjokoladepålegget selv, og spiser det på rugsprø to-tre ganger i uka. Veldig godt og relativt sunt også. Lager opp stor porsjon og har i mange uker. Har du oppskrift ?😁 Anonymkode: d3fa4...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #26 Del Skrevet 4. oktober 2020 Støtter forslagene om å droppe «alt eller ingenting»-mentaliteten. Anonymkode: 403fb...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #27 Del Skrevet 4. oktober 2020 Heldig du er som kan bestemme frokosten din selv da.. Anonymkode: 43e51...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #28 Del Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du oppskrift ?😁 Anonymkode: d3fa4...0ef Ikke den du siterte meg jeg lager det sånn 250 gram hasselnøtter 3 ss kakao 3 ss lønnesirup (eller fibersirup om man vil ha mindre kalorier) 3 dråper vaniljeessens, kan sløyfes Vann SLIK GJØR DU: 1. Sett varmeovnen på 200 grader. 2. Hell hasselnøttene i en ildfast form som er stor nok til at nøttene ligger i ett lag. Rist dem i ovnen i 13-15 minutter. Her er det viktig at du følger med så de ikke svir seg. Avkjøl. 3. Hell nøttene i en blender eller kjøkkenmaskin, og kjør til de har blitt et fint pulver. Tilsett kakaopulver og sirup , og kjør til alt er godt blandet. 4. Tilsett litt og litt vann til sjokoladepålegget har fått den konsistensen du ønsker: Hell lite vann i blandingen hvis du ønsker et tykt sjokoladepålegg, og mer vann hvis du ønsker et mer flytende pålegg. 5. Oppbevar det ferdige sjokoladepålegget i kjøleskapet med plastfolie over seg. Anonymkode: 325df...c48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #29 Del Skrevet 4. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i en periode jeg trener og prøver å spise sunt. Dessverre har jeg kun lyst på søte ting til frokost. I det siste har det blitt grovbrød med Sjokade-pålegg og et glass melk. Etter jeg har spist dette føler jeg resten av dagen er ødelagt(når det gjelder mat) og mister motivasjon til videre sunne måltid. Noen med tips til noe jeg kan spise til frokost ? Klarer ikke egg, kjøttpålegg, ost osv, blir så kvalm av det😣 takk for hjelp Anonymkode: d3fa4...0ef Prøv Granola, 4 nøtter. Veldig god smak😀 eller solfrokost er også god Anonymkode: b64b2...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 4. oktober 2020 #30 Del Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du oppskrift ?😁 Anonymkode: d3fa4...0ef Ja, her! Er fra en bok av Berit Nordstrand. Bruker ikke alle råd fra henne sånn generelt, men har fått en kokebok og liker noen av oppskriftene 👍 200g mandler eller nøtter 5 ss honning (kan sikkert bruke annet også) 1 dl vann 100 g smør 100 g mørk sjokolade (jeg bruker 85-86%) 1 ss kakaopulver 2 ss olivenolje (eller annen olje man har) en liten klype salt Sett ovnen på 180 grader. Rist mandlene/nøttene på stekebrett i ovn i 6-8 min. Kok opp vann og smør, tilsett honning. Bland med nøttene i kjøkkenmaskin og kjør til jevn masse. Brekk opp sjokoladen og tilsett den sammen med kakao, olje og salt. Kjør videre til jevn masse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #31 Del Skrevet 4. oktober 2020 6 minutter siden, Pæretre skrev: Ja, her! Er fra en bok av Berit Nordstrand. Bruker ikke alle råd fra henne sånn generelt, men har fått en kokebok og liker noen av oppskriftene 👍 200g mandler eller nøtter 5 ss honning (kan sikkert bruke annet også) 1 dl vann 100 g smør 100 g mørk sjokolade (jeg bruker 85-86%) 1 ss kakaopulver 2 ss olivenolje (eller annen olje man har) en liten klype salt Sett ovnen på 180 grader. Rist mandlene/nøttene på stekebrett i ovn i 6-8 min. Kok opp vann og smør, tilsett honning. Bland med nøttene i kjøkkenmaskin og kjør til jevn masse. Brekk opp sjokoladen og tilsett den sammen med kakao, olje og salt. Kjør videre til jevn masse. Dropp smøret og bruk rapsolje istedenfor olivenolje ... Anonymkode: 43e51...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #32 Del Skrevet 4. oktober 2020 Takk for oppskrifter😁 Anonymkode: d3fa4...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 4. oktober 2020 #33 Del Skrevet 4. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dropp smøret og bruk rapsolje istedenfor olivenolje ... Anonymkode: 43e51...c91 Ja, det kan man sikkert 😊 selv fortsetter jeg med smøret og olivenoljen, men her kan man jo bare bytte ut med hva man vil 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #34 Del Skrevet 4. oktober 2020 Da jeg bodde i Frankrike spiste jeg croissant til frokost nesten hver dag. Resten av dagen spiste jeg veldig sunt. Hadde ikke snev av dårlig samvittighet for å ha spist croissant til frokost. Anonymkode: 5a6d7...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #35 Del Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da jeg bodde i Frankrike spiste jeg croissant til frokost nesten hver dag. Resten av dagen spiste jeg veldig sunt. Hadde ikke snev av dårlig samvittighet for å ha spist croissant til frokost. Anonymkode: 5a6d7...6d8 Og hva var innholdet i denne croissanten ? Anonymkode: 43e51...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #36 Del Skrevet 4. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dropp smøret og bruk rapsolje istedenfor olivenolje ... Anonymkode: 43e51...c91 Smør og olivenolje er sunn og bra mat, så ingen grunn til å droppe det med mindre man ikke liker smaken selvsagt. Anonymkode: 403fb...7bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #37 Del Skrevet 4. oktober 2020 Prøver du gå ned i vekt da? Anonymkode: a4e69...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #38 Del Skrevet 4. oktober 2020 Fruktsmoothie? Anonymkode: 855ad...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjofel Skrevet 4. oktober 2020 #39 Del Skrevet 4. oktober 2020 Inspirert av denne tråden, spiste jeg ei skive med nugatti til kvelds i dag. Sjukt digg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #40 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jaa det er så digggg Anonymkode: d3fa4...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå