AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Er på vei ut av et 10 år langt forhold og lurte på erfaringer med det. Om man kommer fra et rutinepreget sexliv, et det vanlig å ta med seg det videre? Bare slipper man seg helt løs? Noen gode/dårlige erfaringer? Anonymkode: 4d94a...caa
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Det jeg gjorde var å gå inn for å slippe meg skikkelig løs. Så de første jeg lå med trodde kanskje jeg var litt crazy. Men det var verdt det. Var 42 år og ferdig med kjedelig rutine. Anonymkode: 0a145...72a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Hvis du klarer å slippe deg løs, så tror jeg det kan være en god øvelse. Noen klarer jo ikke det, før de er trygge på partner. Gjerne en viss periode før rutine og kjedsomhet slår inn. Anonymkode: a5e19...1a8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Etter et forhold som varte i 11 år så var jeg plutselig singel. Min første sex etter dette var rart. Du går fra et forhold med sex der du vet «alt» og du har «rutinen» til å møte et nytt menneske du ikke vet noe om preferansene til. Jeg lå med et par før jeg fikk meg ny kjæreste etter noen år. H’n fra et rutine preget sex liv som meg. Vi har rå sex uten hemninger og vi har virkelig kjent på hva vi har savnet i tidligere forhold når det kommer til sex. Så slå deg løs, Finn ut hva DU liker så blir det nok bra Anonymkode: ef856...524 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg var i et 20 år langt forhold som tok slutt da jeg var 42 år. Første partner etterpå var ei jeg traff på Tinder, og sexen var noe helt annet enn jeg var vant til, fantastisk bra rett og slett. Anonymkode: 61197...482
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i et 20 år langt forhold som tok slutt da jeg var 42 år. Første partner etterpå var ei jeg traff på Tinder, og sexen var noe helt annet enn jeg var vant til, fantastisk bra rett og slett. Anonymkode: 61197...482 Det er i topplokket det skjer. Anonymkode: 4af05...2aa
liljene Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 Kanskje begge parter etter et brudd slår seg løs? Hva om de klarte å gjøre det sammen? Og nei, jeg angrer ikke på eksene mine. Hadde det fint seksuelt med de og har ikke opplevd noen seksuell oppvåkning 😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå