Cupcake Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Har lyst til oppdatere mp3 samlingen litt, og har nettopp lastet ned Kazaa. Men så har jeg hørt så mye om folk som blir saksøkt p.g.a. nedlasting og deling av filer... Nå har jeg slått av delefunksjonen. Er det greit da??
Cronos Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Vet ikke, men du bør jo ikke bruke Kazaa uansett. Det er for det første det som RIAA er ute etter, og for det andre er det mye dritt der (falske filer, virus, etc.)
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 Er også veldig fornøyd med Limewire. Har ikke fått noe virus, programmet er oversiktlig og greit.
Gjest Violetta Skrevet 26. juli 2005 #5 Skrevet 26. juli 2005 Jeg bruker Bearshare, og er fornøyd med det.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 26. juli 2005 #6 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har brukt Kazaa mye, men da har jeg alltid brukt Kazaa Light. Da slipper du svært mye av alskens greier som kommer gjennom reklame osv. Uansett når du laster ned fra ethvert fildelingsprogram vær obs på at programmet du laster ned kan vær virusinfisert. Derfor er det særdeles viktig at du har et oppdatert virusprogram på pc'n din. Bruk gjerne Ad-aware, Spybot og desslike i tillegg. Jeg har vært ganske så fornøyd med Kazaa Light.
cosmo Skrevet 26. juli 2005 #7 Skrevet 26. juli 2005 Vet ikke, men du bør jo ikke bruke Kazaa uansett. Det er for det første det som RIAA er ute etter, og for det andre er det mye dritt der (falske filer, virus, etc.) ← sjangsen for å bli straffet er jo mindre enn å vinne i lotto,da...Tror nok ikke de bruker tid/penger på å ta de små(enkeltpersoner)..Heller de som har heftig mye nedlast/opplast 24-7 av de store..
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #8 Skrevet 26. juli 2005 Selv bruker jeg edonkey og bittorrent for større filer. Kazaa er jo notorisk for å inneholde ødelagte filer og da. Surt og få halvparten sang, halvparten skurrelyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå