AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Tidligere kunne jeg hente inspirasjon fra folk jeg så ute, så jeg har ikke hatt det store behovet for å lese motemagasiner. Med pålagt hjemmekontor i månedsvis kjenner jeg inspirasjonen visne bort. Jeg liker å bla nedover Pinterest etter antrekksinspiraskon - men nå for tiden går det mye i det samme. Jeg trenger nye nytt, men vet ikke hva jeg skal søke etter. Hvilke gode motemagasiner finnes på nett, fortrinnsvis uten betaling? Anonymkode: 93367...344
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Og ja, helst i en stil til min aldersgruppe og livssituasjon – jeg er 32 år, en mamma og i fulltidsjobb. Anonymkode: 93367...344
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Instagram - finn noen kontoer du liker (feks garderobenmin. Ikke sikkert du liker denne, men den er mer som en ide om hva du skal se etter). Anonymkode: 82535...049 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Instagram - finn noen kontoer du liker (feks garderobenmin. Ikke sikkert du liker denne, men den er mer som en ide om hva du skal se etter). Anonymkode: 82535...049 Jeg synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal finne slikt på Instagram. Jeg følger stort sett småbarnsforeldre og strikkekontoer – så det er omtrent alt som dukker opp. Anonymkode: 93367...344
Jadaomatte Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) På instagram. Søk på feks ganni eller vic, eller noe. Så kommer det opp en haug med forslag. Så bare eter det på seg liksom, er uendelig. Endret 4. oktober 2020 av Jadaomatte
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Insta. Nå vet jeg jo ikke helt hva du liker.. men se på feks vakre vene, fineting, suser i sivet, retro, kaos store, Høyer, mas Tromsø, infinitiy, Emilie store, seven Tønsberg osv... det er et hav der ute. Veldig greit å se hele antrekk på. Anonymkode: 1050d...bb5
Roci Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Costume eller WhoWhatWear, kanskje? Endret 5. oktober 2020 av Roci
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå