AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Del Skrevet 4. oktober 2020 De ribbede settene ser jo kjempefin og behagelige ut på de perfekte kroppene til diverse influensere, men passer treningstøyet til løping,styrke osv? Jeg har prøvd aimn sine ribbede tights og syns det kan bli litt tykt og hardt i stoffet, og ikke så behagelig å bevege seg i selv om det ser fint ut. Anonymkode: a6c8c...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
axillea Skrevet 4. oktober 2020 #2 Del Skrevet 4. oktober 2020 Har noen tights fra We are fit. De er helt ok de, men litt små i størrelsen. De har klær i veldig fine farger, men det er vel det eneste som er noe spesielt med de. Syns ikke helt det er verdt pengene. Personlig foretrekker jeg Rebook sine treningsklær, men her er det jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Del Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, RosaSokk skrev: Har noen tights fra We are fit. De er helt ok de, men litt små i størrelsen. De har klær i veldig fine farger, men det er vel det eneste som er noe spesielt med de. Syns ikke helt det er verdt pengene. Personlig foretrekker jeg Rebook sine treningsklær, men her er det jo smak og behag Takk for svar. Syns det er så utrolig vanskelig å kjøpe treningsklær over nett pga så forskjellige størrelser men her jeg bor er det den eneste muligheten jeg har. 😅 Anonymkode: a6c8c...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Del Skrevet 4. oktober 2020 Tja, som mann må jeg jo si de gir teens’a grisefine rumper på treningssenteret 😛 Men, vet ikke om det er det du lurer på? Anonymkode: be36d...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Del Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tja, som mann må jeg jo si de gir teens’a grisefine rumper på treningssenteret 😛 Men, vet ikke om det er det du lurer på? Anonymkode: be36d...055 Jeg er ikke tenåring så vet ikke om det hjelper 😅 jeg har ganske stor rumpe og lår, men ellers tynn. Anonymkode: a6c8c...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Del Skrevet 4. oktober 2020 Syns de er små i str , samtidig så føler jeg at jeg har ribbestrikka ullbukse på når jeg har de på god kvalitet , men noe tykk i stoffet. Anonymkode: 4dc4b...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå