Gå til innhold

Tekst i takkekortene...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ferdige med takkekortene i dag!

I dem står det: Takk for xxxxx som vi fikk til vårt bryllup.

Under står det noen som er litt mer personlig... som at vi satt pris på at de feiret dagen sammen med oss.

Vi fikk ingen telegram, men hilsninger. Til dem skrev vi: Takk for oppmerksomheten vi fikk til vårt bryllup.

Endret av Hannemor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette her er jeg også veldig usikker på. skal snart bestille takkekortene nå, men hvordan kan man gjøre det hvis man fikk foreks. 4 forskjellige ting av samme person, ramser man da opp alt vi fikk?? vi vil jo skrive og takke for det vi fikk, og ikke bare takk for den flotte gaven.hvordan har dere gjort det?

Skrevet
Hva med "Takk for den fine vasen, som vi byttet rett etter bryllupet."    :ler:

Eller skrive "takk for serverigsfatet" (dersom vasen ble byttet i et serveringsfat) ;)

Gjest Piper
Skrevet
Eller skrive "takk for serverigsfatet"  (dersom vasen ble byttet i et serveringsfat)  ;)

Da bør en vel si i fra før takkekortet kommer, for ellers kan de tro dere ikke har kontroll på gavene i det hele tatt.

Skrevet

Planen min er å skrive mest mulig personlig på kortet.

Atså, takke spesifikt for det vi fikk (vase/bestikk/glass), og til de som har gitt gavekort kommer jeg nok til å skrive f.eks "takk for gavekortet, som vi har brukt til å utvide vårt servise" (vi slår sammen flere gavekort for å kjøpe dyrere deler av serviset)

Grubler veldig på hva vi skriver på gaver som vi har byttet da, spesiellt siden flere av de vi byttet/skal bytte er fra personer som ikke komm i bryllupet heller, så da kan vi ikke skrive noe om dette med å gjøre dagen vår spesiell/minnerik.

Skrevet
Da bør en vel si i fra før takkekortet kommer, for ellers kan de tro dere ikke har kontroll på gavene i det hele tatt.

Ja, det var ment som et spølefult forslag (derfor smilet som blunker bak)

Skrevet
Eller skrive "takk for serverigsfatet"  (dersom vasen ble byttet i et serveringsfat)  ;)

:ler::ler: Like smart forslag det også ja. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...